Hoi,
ik heb vandaag mijn ultraplex binnegekregen die ik had besteld.
Ben uiteraard meteen aan het benchmarken geslagen (zoals een echte tweaker
); nu vielen mij toch een paar dingen op, namelijk:
1: als burst speed krijg ik 2 a 3 MB !!, de cd-rom speler hangt aan een SCSI 2 10MB/s kaartje
2: de cpu load is op 8x al 15%, ik weet niet of dit te hoog is, maar ik dacht dat SCSI weinig cpu power gebruikte (celeron 500@562)
3: de audio-extraction speed is 18 tot 28 speed; nu is dit natuurlijk een mooie snelheid, maar ik las in verschillende bronnen dat deze speler (alleen de niewe modellen met firmware > 1.10) 40x DAE zou moeten halen.
De speler heeft SCSI ID 5, m'n writer 3 en m'n scanner 2.
De drive is ook niet geterminate, mijn writer wel, want die zit aan het eind van de kabel.
Ik gebruik de nieuwste firmware ( 1.12 )
ik heb vandaag mijn ultraplex binnegekregen die ik had besteld.
Ben uiteraard meteen aan het benchmarken geslagen (zoals een echte tweaker
1: als burst speed krijg ik 2 a 3 MB !!, de cd-rom speler hangt aan een SCSI 2 10MB/s kaartje
2: de cpu load is op 8x al 15%, ik weet niet of dit te hoog is, maar ik dacht dat SCSI weinig cpu power gebruikte (celeron 500@562)
3: de audio-extraction speed is 18 tot 28 speed; nu is dit natuurlijk een mooie snelheid, maar ik las in verschillende bronnen dat deze speler (alleen de niewe modellen met firmware > 1.10) 40x DAE zou moeten halen.
De speler heeft SCSI ID 5, m'n writer 3 en m'n scanner 2.
De drive is ook niet geterminate, mijn writer wel, want die zit aan het eind van de kabel.
Ik gebruik de nieuwste firmware ( 1.12 )