Witte verticale streep in Asus pro70t scherm

Pagina: 1
Acties:

• DoopZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 19:27
Waarschijnlijk heeft mijn laptopscherm een tik gekregen tijdens het wegleggen. Nu zal ik twee weken geleden dat er twee dode verticale pixels lijnen zichtbaar waren. Aangezien mijn garantie net verlopen is (november 2009) vond ik de twee lijnen te accepteren. Echter starte ik mijn laptop een paar dagen geleden op en is er een witte verticale balk zichtbaar van ongeveer 5 centimeter breed. Deze streep is zichtbaar vanaf de opstart, dus ook in het bios scherm.

Inmiddels scherm open geschroefd en geen losse aansluiting aangetroffen, voor zover ik kon zien.

Mijn vraag is of jullie een idee hebben wat dit probleem kan zijn? Ik wil in ieder geval met zekerheid kunnen zeggen dat het scherm defect en niet de videokaart. Laptop draait namelijk prima en vind het vervangen daarvan dus wel de moeite waard.

Betreft een Asus Pro70T laptop
# 17.1 inch (WXGA+ / Glans Type / 1440 x 900)
# Grafische kaart: nVIDIA GeForce Go 7600 512MB Turbo Cache

ps. ik wil een foto plaatsen maar heb geen idee hoe dit te doen 8)7

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DoopZ schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:34:
Ik wil in ieder geval met zekerheid kunnen zeggen dat het scherm defect en niet de videokaart.
Dan sluit je toch een externe monitor aan? Als die goed beeld geeft, dan zal het je scherm of de connectors daarnaar toe zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.