DS Wifi problemen....

Pagina: 1
Acties:

• Royykee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-01-2022
Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn Wifi. Ik heb alles ingevuld (handmatig), maar dan krijg ik de error code 50001 (No acces point in range. blabla) en als ik het probeer via Search Acces point, vind hij mijn router wel. Ik probeer dan te verbinden, vul mijn wep key in en dan kan hij opeens geen IP Adress vinden...:S (Error code 52000, ''Unable to obtain an IP adress.'')
Het hangslotje van mijn router is wel rood, misschien weet iemand wat dat te betekenen heeft?

HELP:O ben hopeloos....

Alvast bedankt:)

Grtz Roy

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MAC-adres wel ingevuld in Access Point?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Royykee
Waar moet ik dat invullen dan?

grtz

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In de router, in het menu dat daar voor is. Ga maar eens bladeren in je router's setup menu, beetje eigen inzet helpt :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Royykee
Ik heb wel in het router menu (de 198.162.0.1) site zegmaar een IP Adress gemaakt en het MAC adress ingevuld. Of moet het anders? Sorry maar ik ben niet zon held in Netwerken:P

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Royykee schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:02:
Ik heb wel in het router menu (de 198.162.0.1) site zegmaar een IP Adress gemaakt en het MAC adress ingevuld. Of moet het anders? Sorry maar ik ben niet zon held in Netwerken:P
Ga nu eens niet zomaar in het wilde weg beginnen, maar lees de handleiding eens door, de FAQ etc. Geef ook eens een volledige beschrijving van je apparatuur (laptop? Welk merk en type router, waar vul je iets in).

Oftewel: gestructureerd werken en geduldig zijn, en zelf dingen opzoeken. Dit is namelijk geen helpdesk :)

• Royykee
Hehe, sorry:P

Laptop: Toshiba
Router: Sitecom677AD8
Ik ben naar de site (198.162.0.1) gegaan en heb daar een IP-adress aangemaakt, MAC-adress ook erbij ingevuld.
Op de DS Duw ik ok Search for an Access Point. Hij vind mijn Router (Sitecom677AD8) maar er staat een rood hangslotje bij, maar de verbinding is helemaal in orde. Ik wil mijn Wep Key induwen, maar dan komt er te staan dat hij geen IP-adress kan verkrijgen.
Vervolgens probeer ik het via de Manual Setup, alles handmatig ingevuld, Test Connection en dan kan hij weer geen Access Point vinden.
En bij de AOSS vind hij helemaal niks.
Als er nog iets is wat je wilt weten, van Laptop, router o.i.d. dan vraag het maar.
Ik moet nu helaas weg, maar ik zal vanavond nog kijken. Alvast bedankt en ik hoop dat je me kunt helpen:)

Grtz Roy
Pagina: 1