Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tele2] Type Modem + Visionbox

Pagina: 1
Acties:

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11 12:44
Momenteel ben ik 2 jaar klant van Tele2, en ik heb een Internet + Bellen abbo.

Twee jaar geleden heb ik zo'n Davolink modem gekregen + een Visionbox (lelijk zwart Samsung kastje).

Nu loopt over 10 dagen het contract af en wil dus gaan verlengen, ik blijf bij Tele2 omdat andere gezinsleden veelvuldig gebruik maken van de Visionbox o.a voor Uitzendinggemist. Bij andere aanbieders heb je dat niet.

Nu heeft Tele2 tegenwoordig zo'n mooi digitaal kastje de Digitale iTV Decoder: http://se.tele2.nl/3p/gratis_digitale_itv.html

Volgens mij wordt deze tegenwoordig standaard geleverd in plaats van dat lelijke Samsung ding. En kan volgens mij hetzelfde als het Samsung kastje.

Ik vraag mij nu af, kan ik bedingen bij verlenging van mijn contract dat ik een Digitale iTV Decoder erbij krijg?
Of zijn er mensen die toevallig verlengt hebben, en dit ook hebben kunnen bedingen?

Weet er iemand ook of Tele2 nog steeds de Davolink modems levert, of zijn deze inmiddels ook vervangen voor modernere?

Verwijderd

Hier ben ik eigenlijk ook erg benieuwt naar! Dit o.a. omdat het huidige kastje behoorlijk traag is..

Verwijderd

Als bestaande klant kun je die nieuwe decoder ook krijgen bij verlengen van je abonnement, maar Internet en Bellen met een decoder voor alleen uitzending gemist zal waarschijnelijk niet lukken. Je zult dan altijd ook interactieve TV erbij moeten nemen met de extra optie HD en programma gemist voor 5 euro extra. In totaal eerste 12 mnd 39,95, daarna 44,95, 1 jaarcontract