Toon posts:

afgelopen vrijdag aan geschaft

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Verwijderd

Topicstarter
Had voorheen wd tv werkte redelijk maar intern niet zo mooi als deze vooral folder view en preview van een film
deze speelt echt alles af. en ondertiteling syng maken werkt ook perfect vooral bij blueray.
mede8er mediaplayer

een probleem met het geluid ik heb hem via de receiver aangesloten met de hdmi kabel.
als ik eenmaal geluid heb. als ik alles uit zet en later opnieuw wil aan doen heb ik geen geluid meer
ook mijn mijn bravia tv. als ik hdmi eruithaal heb ik overal geluid. raar he. andere hdmi helpt ook niet.

ik kan er nog steeds niet achterkomen

netwerk heb ik nog niets aangedaan gebruik toch een externe.

heb iemenand een idee!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 18:11 . Reden: verkeerd geplaatst ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Wellicht duidelijker vertellen waar het over gaat, want ik heb nu echt geen idee wat je bedoelt?

En probeer dan meteen wat betere interpunctie toe te passen en desnoods de spellingscontrole over je post heen te halen. Want op deze manier is het niet echt fijn lezen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Het is als volgt

Ik heb een sony av receiver het tv geluid gaat via de receiver, via een hdmi kabel.
De mediaplayer ook via hdmi. De eerste keer dat ik hem ingeplugd had.
kreeg ik wel geluid. maar de volgende dag. was er geen geluid. naar het verwijderen van de
kabel wel geluid op de radio-tv. Heb een andere hdmi kabel genomen blijft het zelfde.
het lijkt wel of hij sluiting maakt kan dat. zonder mediaplayer wel geluid.
Het is lastig om steeds de kabel er in te stoppen.

zo duidelijk

Dit topic is gesloten.