Ik heb voor een project op school een flash animatie gemaakt, waarmee ik de reactietijd van iemand kan meten. De waardes die Flash genereert (de tijden) worden door middel van PHP in een MySQL-database gestopt. Tot zover gaat alles goed.
Nu heb ik via Flash de publish optie gebruikt (deze genereert automagisch de HTML). Als ik dan vervolgens de test uitvoer in Firefox, krijg ik fatsoenlijke waardes. (dwz waardes ~ 250 msec) Als ik dezelfde website open in Internet Explorer (ook in Chrome btw), dan krijg ik compleet andere waardes. (~ 30msec)
Ik heb al gezocht op het internet, maar ik heb niets gevonden over een soortgelijk probleem. Nu weet ik echter niet of het aan de Flash ligt of aan de browser, en hoe ik dit moet oplossen. Ik hoop dat jullie het antwoord hebben op mijn vraag.
Link naar de website (zodat je het zelf kunt proberen): Klik
Nu heb ik via Flash de publish optie gebruikt (deze genereert automagisch de HTML). Als ik dan vervolgens de test uitvoer in Firefox, krijg ik fatsoenlijke waardes. (dwz waardes ~ 250 msec) Als ik dezelfde website open in Internet Explorer (ook in Chrome btw), dan krijg ik compleet andere waardes. (~ 30msec)
Link naar de website (zodat je het zelf kunt proberen): Klik