Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schokken in Games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb sinds 2 dagen geleden een nieuwe laptop aangeschaft waar ik tot gister erg tevreden mee was.
Nu start ik de laptop vandaag op en heb ik een heel vreemd probleem bij games:

Alles loopt helemaal soepel en geweldig, maar dan begint plots het beeld heel erg te schokken tot ik denk minder dan 1 fps of zelfs bijna helemaal stilhangen, en na 10 seconden gaat het spel weer verder alsof er niks gebeurd is.

Dit dee die eerst niet en het enige wat ik denk gedaan te hebben is windows updates

Games die ik speelde waren:

Dragon age en Forged alliance

Heb al een defragmentatie programma gebruikt en een virus scanner erover heen gehaald maar dat mocht niet baten, deze problemen komen voor op lage en hoge grafische settings

alle hulp is welkom en bij voorbaat dank

Tim

*knip* veel te lange lijst aan 'specs'. Geef deze even zoals het hoort ipv zo'n uitdraai uit één of ander programma.

[ Voor 97% gewijzigd door PromoX op 11-01-2010 18:11 ]

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 16:36
probeer je Vista eens te update naar SP2 .. aangezien je al wat updates gedraaid hebt .. mis je die nog .. kan zeker geen kwaad ..

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Heb je ook alle laatste drivers van de website van Arcer, dit kan namelijk ook helpen.
Ook zie ik dat je met bios heel wat versies achter loopt, je hebt 1.0 en ze zijn al bij 1.11 mijn pa heeft toevallig dezelfde laptop. Updaten heeft voor hem aardig wat probleempjes opgelost.

http://www.acer.nl/acer/s...1.att21k=1&CRC=2939325947

Veel geluk :)

Edit:
Als je alle nieuwe drivers en software en SP2 erop hebt zitten en je Arcer doet nog steeds raar dan moet je dit eens doorlezen alvorens nog eens te posten...
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[ Voor 18% gewijzigd door BAS80 op 11-01-2010 16:27 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 21:57
Nieuwe laptop met waarschijnlijk mcafee testversie er op. Wellicht dat hij tijdens het gamen toevallig op zoek ging naar nieuwe virus definities en dan word het systeem inderdaad even belast.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 10:09
Acer heeft er nogal een handje van om extreem veel troep op hun laptops te installeren. Als je slim bent knal je hem gewoon helemaal leeg en zet je er een mooie verse Windows-installatie op. Je kunt ook handmatig al die meuk gaan verwijderen maar dan ben je echt langer bezig.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik heb zelf nog nooit echt veel plezier gehad van vista op een laptop. dus ik kan je het beste aanraden om bijvoorbeeld windows xp of windows7 te installeren want die zijn al minder zwaar dan vista + je laptopt word minder warm :)
maar als je op vista wilt blijven zou ik zeggen een clean instal van windows vista, en dan updaten want als je de cd gebruikt van acer krijg je zoveel rommel mee waar je laptop sloom van word :p
(zoals 30 dagen antivirus, 60dage office enzovoort)

[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 12-01-2010 12:25 ]

Pagina: 1