[bug?] (Frontpage) Tweakers Editor Login

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-02 14:42
Lieve Devvers

Toen ik vanmiddag via het tab MY TNET mijn profiel bekeek en vanuit daar op een topic klikte waarin ik een reactie geplaatst had kreeg ik het volgde scherm te zien:

Edit: na mijn pc opnieuw opstarten gebeurt zowel in firefox als in IE nog steeds hetzelfde
(dus MY TNET > profiel > profiel bekijken > aantal reacties > bijv productreview waar ik gepost heb)

In Firefox

Afbeeldingslocatie: http://i785.photobucket.com/albums/yy137/okki5/th_Tweakerserror.jpg

In IE 8

Afbeeldingslocatie: http://i785.photobucket.com/albums/yy137/okki5/th_TweakerserrorIE.jpg

Ik had deze melding en vraag om een gebruikersnaam en password nog nooit eerder gezien, daarom vertrouwde ik het niet. Vergeef mij als dit klopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Okki5 op 11-01-2010 15:31 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:03

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het gaat om productreview: Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) review door Verwijderd dus. Het lijkt erop dat deze review offline is gehaald, maar normaal krijg je dan een nette foutmelding en geen login...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-02 14:42
Aha danku, ik merkte net dat het inderdaad alleen bij die productreview was. Mijn excuses dat ik niet ook andere reviews had geprobeerd.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 19:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Wat ik mij kan herinneren zijn dit items die onder embargo zijn geplaatst na publicatie. De redenering er achter zal vast iets voor zoekmachines zijn (een http foutcode is netter in dat geval richting Googlebot etc). Maar dat kan isk mis hebben.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Not a bug, en wat MueR zegt klopt ongeveer, de backend van de frontpage gebruikt een htaccess achtige popup om binnen te komen. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-02 15:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Die staat onder embargo. Het lijkt mij nuttig/handig om er dan ook niet meer heen te linken vanuit de reactie search?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

hmm, point taken, geen idee waarom die cache niet geinvalideerd wordt..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

moto-moi schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:04:
hmm, point taken, geen idee waarom die cache niet geinvalideerd wordt..
Wordt dat gecached :?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in SVN

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.