Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De 'oude' Logitech UltraX Flat - nog te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 08:32

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Vanaf het moment dat deze uitkwam heb ik er eentje in gebruik, geniale dingen zijn het. Laptop toetsen, strak design, prettig werken. Ook altijd eentje in de backup in de kast liggen.

Nu begint m'n huidige plankje wat kuren te vertonen en dus wilde ik er weer eentje bij kopen. Verbazing alom, ze hebben een nieuwe versie uitgebracht die niet vergelijkbaar is.

De eerste twee versies waren prima... dan heb ik het over deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.ranjetdo.com/catagories/Pictures/Keyboards/LogiFlat.jpg

De nieuwe zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://images.techtree.com/ttimages/story/71700_logitech_ultraflat2.jpg

De toetsen zijn weer wat hoger geworden, aanslag is anders, alles zit dicht op elkaar, gewoon totaal bagger.

Wat ik me afvraag is of die oude nog ergens te vinden zijn... hier in het winkelcentrum hebben ze alleen de nieuwe maar. Ook in de pricewatch alleen de nieuwe. Nou ja, 1 plaatje van de oude, maar als je doorklikt kom je toch weer op de nieuwe uit. Help!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Ik heb er anders nog wel een voor je, die grijze of zwarte.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Geniaal, hij is er dus nog wel :) Wist niet dat er ook een Premium was, mijn dank is groot!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Overigens was dat zeker niet een van de eerste, die zag er volgens mij zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/uploaded/31617_84f9d367.jpg

* Hooglander1 typt er al jaren op.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Klopt, de allereerste had die zwarte balk bovenaan niet... maar die is zeker niet meer verkrijgbaar. Daar heb ik er ook een stuk of drie van versleten ;)

Die met de zwarte balk was de opvolger... maar het enige echte verschil was die balk.

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ben nu ook op mijn 3de plankje van deze serie aan't tikken.

Waar ik moet opmerken dat ik de eerste uit deze serie het degelijkste en mooiste is.
Heb die laatste zwarte nog niet gehad, en zal deze ook niet kopen door de gewijzigde toetsenbord lay-out.

Jammer dat ze zo'n goed boardje weer verprutsen....

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hoezo is de layout gewijzigd dan? * Hooglander1 heeft het vermoeden dat BrokenRules het topic niet goed doorgelezen heeft.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kaastosti schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:14:
De eerste twee versies waren prima... dan heb ik het over deze:
[afbeelding]

De nieuwe zien er zo uit:
[afbeelding]
Dat is niet de nieuwe, maar een ander model. De eerste is de Ultra X dan wel Ultra X Premium, al dan niet onderdeel van de Ultra X Desktop, de andere is de Ultra Flat.

De benaming Ultra X Flat is geen officiële Logitech-productnaam, maar is waarschijnlijk ooit door een groothandel in het leven geroepen en door allerlei webshops overgenomen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 20:04

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Hooglander1 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:26:
Overigens was dat zeker niet een van de eerste, die zag er volgens mij zo uit:
[afbeelding]

* Hooglander1 typt er al jaren op.
Die heb ik ook al heel erg lang, zo lang, dat ik geen idee heb hoe lang al. Een half jaar geleden is er eens een glas fanta overheen gegaan. Even onder de kraan uitgespoelt, goed laten drogen, weer aangesloten en het heeft nog een hele tijd goed gewerkt. Nu merk ik echter steeds vaker dat de toetsen zich niet altijd even lekker laten indrukken. Zachtjes aan moet ik dus ook maar eens aan een nieuwe, maar ik vind die grote brede donkere balk bovenin zo jammer.

In ieder geval de € 17,- meer dan waard. Wat een heerlijk bordje!

Meh!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Die grote donkere balk vond ik in het begin ook niks, maar daar kijk ik nu echt overheen. Het gaat me om de toetsenbord indeling en de aanslag, die zijn namelijk daar nog niet veranderd.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Inderdaad. Meesterlijk toetsenbord!!

/me Chillz heeft thuis ook een Ultra X (eerste plaatje van Kaastosti)

Ooit eens ergens gewerkt waar we voor het hele team (+/- 10 man) zo'n bordje hadden.
Toen zo overtuigd geraakt dat ik er gelijk ook maar een voor thuis had gehaald. Eerst de oude versie, paar jaar later de versie met zwarte balk bovenin... Nog altijd in gebruik.

Typt gewoon lekker door: * plat, * laptoptoetsjes, * layout van een 'normaal' toetsenbord
Ideaal!

Heb er inderdaad ook vaker over gedacht om ooit alvast maar een reserve aan te schaffen. Want je komt ze toch steeds minder tegen, en de huidige zal er een keer de geest aan geven...
Nooit van gekomen... toch weer ns over denken... die 20€ is de moeite niet :)

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1