http://tweakers.net/revie...0-special-all-in-one.html
Ik vind de volgende alinea's niet helemaal op dezelfde lijn liggen.
Nu zou mijn interpretatie zijn dat de 600 dit dus wel heeft. Maar dan lees ik in een van de laatste alinea's:
Zit ik er qua tekstbegrip nu helemaal naast?
Om het consequent te houden zou het mijn inziens iets moeten worden van:
Ik vind de volgende alinea's niet helemaal op dezelfde lijn liggen.
Oke, dus de 300 heeft geen hdmi, noch een blu-raydrive.Na enig wikken en wegen is de keuze op de HP TouchSmart 600 gevallen.
[...]
De laatste update dateert van half oktober 2009, toen de fabrikant de TouchSmart 300 en de 600 uitbracht. Het voornaamste verschil tussen de twee is de schermgrootte: de 300 is een 20"-model en de 600 heeft een 23"-scherm. Daarnaast heeft de 300 onder andere geen hdmi en wordt deze ook niet met blu-raydrive geleverd.
Nu zou mijn interpretatie zijn dat de 600 dit dus wel heeft. Maar dan lees ik in een van de laatste alinea's:
Mijn interpretatie klopt dus niet.Ook hdmi is helaas niet aanwezig, maar een s-video-connectie is er dan weer wel, zodat bijvoorbeeld gameconsoles aangesloten kunnen worden.
[...]
De optische drive is een slot-loader die mooi is weggewerkt in de zijkant. Helaas heeft HP er voor gekozen het Nederlandse model geen blu-raydrive te geven.
Zit ik er qua tekstbegrip nu helemaal naast?
Om het consequent te houden zou het mijn inziens iets moeten worden van:
Just my 2 centsDaarnaast hebben de 300 en 600 onder andere geen hdmi en wordt deze ook niet met blu-raydrive geleverd.
[ Voor 8% gewijzigd door Advanced Woods op 12-01-2010 23:42 ]
Science is the new religion