Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 06:35
Wie heeft welke navigatie werkend op zijn E72?

Ik heb navigon en sygic mobile maps 7.72 getest, maar beiden lopen vast na enige tijd.

Volgens mij is er op dit moment nog geen enkele fabrikant die de E72 officieel ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-08 22:22
*weg* Daar hebben we topicreports voor uitgevonden.

[ Voor 63% gewijzigd door pven op 13-01-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:41
bmhvanbenthum schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:27:
Wie heeft welke navigatie werkend op zijn E72?

Ik heb navigon en sygic mobile maps 7.72 getest, maar beiden lopen vast na enige tijd.

Volgens mij is er op dit moment nog geen enkele fabrikant die de E72 officieel ondersteund?
Ik heb zelf een E52 (mogelijk vergelijkbaar qua software met jouw E72) en ook problemen met Sygic en Navigon. Ook nog Ndrive geprobeerd en die deed het ook niet goed. Ik heb begrepen dat Route66 het bij iemand wel goed deed, maar zelf nog niet getest. Er is helaas ook geen evaluatieversie van Route66 te krijgen en Route66 zelf garandeert geen goede werking voor mijn E52.

Wat het bij mij wel goed doet: gewoon, de navigatiesoftware van Nokia zelf - OVI maps dus. :)
Helaas werkt dat met maandelijkse abonnementskosten, dus niet eenmalig aanschaffen, maar het werkte bij mij verder prima.

@Chris89: het is juist geen specifieke Sygic vraag, maar een algemene 'welke navi-software werkt *wel* op m'n E72'. Dus juist niet in het Sygic topic plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op verzoek is de titel wat informatiever gemaakt. :)

@ bmhvanbenthum: op dit forum is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. Kan je die informatie aub nog met ons delen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer nu Ovi maps.. is sinds vorige week gratis..!! _/-\o_ succes en veel navigatie plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo forummers,

Mijn Nokia E72 is geleverd door GSMWEB in combinatie met Route 66 Mobile 8. Dit werk niet naar behoren, tijdens het navigeren regelmatig beeld stilstand en beelduitval waardoor elke keer weer de navi opdracht opgestart moet worden.

Ik heb nu OVIMAPS gedownload en dat werkt zeker beter hoewel hier ook af en toe nog een bug in zit m.b.t. het stilstaan van het beeld. Soms moet ik dan de navi opdracht opnieuw opstarten maar soms gaat hij ook weer verder na een aantal minuten.

Geen idee of dit een GPS probleem kan zijn maar om alleen daarvoor een losse GPS ontvanger voor aan te schaffen om dit te proberen is mij te duur.

Enige ervaringen of oplossingen hoor ik graag, maar dit is mijn ervaring met navigatie op de nieuwe Nokia E72.

Groeten,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sygic op de E72 lijkt nu te werken i.c.m. de nieuwste firmware (v31.023).
Heeft in ieder geval al 50 min. volgehouden zonder crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sickmans
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:32:
Sygic op de E72 lijkt nu te werken i.c.m. de nieuwste firmware (v31.023).
Heeft in ieder geval al 50 min. volgehouden zonder crash.
Yep!

Heb Sygic McGuider 2009, met Mobile Maps 10 perfect draaien. Geen vastlopers of foutmeldingen. Al een tijdje het geheugenkaartvretende Nokia Maps verwijderd :)

Alles met de nieuwste E72 firmware ( 031.023.C00.01 )

Software van McGuider 2009:
Versie 7.71 build 7044 D
Kaartversie 7.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeven004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 13:26
na de laatste firmware update 031.023 op mijn nokia e72 heb ik sygic geinstalleerd en uit geprobeerd naar groningen en terug van uit almere en ik heb hem twee en een half uur aan laten staan en het werkte perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWorker
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 22:57
Hebben jullie misschien al een oplossing gezien voor het probleem dat ik heb met mijn E72 en Sygic Mobile maps 10 in samenwerking met mijn bluetooth carkit? Ik krijg, zodra mij telefoon verbonden is met de carkit, géén geluid uit de boxen van mijn auto met de stemopdrachten. Tevens geen geluid uit de telefoon zelf dan meer. Dus navigeren kan dan alleen visueel.

Alles met de nieuwste E72 firmware ( 031.023.C00.01 )
Pagina: 1