Vanochtend eens even mijn belstatus bekeken bij Tmobile. Zowel via de Iphone app als via de website. Van mijn iphone 500 abbo waarbij ik iedere maand structureel een paar honderd minuten meeneem is niets over. Belstatus geeft aan dat ik 0 minuten tegoed heb en inmiddels 90+ euro ex BTW aan extra kosten. Een paar dagen terug stond mijn tegoed op 800+ minuten en een paar euro aan extra kosten. Ook staat volgens de belstatus van T-Mobile mijn SMS tegoed op 1000, terwijl mijn abbo op de 18e van de maand (18 dec jongstleden dus) het nieuwe tegoed toegekend heb gekregen en ik wel degelijk gesmsed heb de afgelopen weken.
Ik heb hier al melding van gemaakt bij Tmobile, er was nog geen algemeen issue bekend maar we kennen allemaal de belstatus problemen uit het verleden. Ik ben niet van plan om extra kosten te maken omdat de administratie aldaar niet op orde is. Zijn er meer mensen die onregelmatigheden zien in hun belstatus van T-Mobile, laat het hier weten.
Ik heb hier al melding van gemaakt bij Tmobile, er was nog geen algemeen issue bekend maar we kennen allemaal de belstatus problemen uit het verleden. Ik ben niet van plan om extra kosten te maken omdat de administratie aldaar niet op orde is. Zijn er meer mensen die onregelmatigheden zien in hun belstatus van T-Mobile, laat het hier weten.