Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Vanochtend eens even mijn belstatus bekeken bij Tmobile. Zowel via de Iphone app als via de website. Van mijn iphone 500 abbo waarbij ik iedere maand structureel een paar honderd minuten meeneem is niets over. Belstatus geeft aan dat ik 0 minuten tegoed heb en inmiddels 90+ euro ex BTW aan extra kosten. Een paar dagen terug stond mijn tegoed op 800+ minuten en een paar euro aan extra kosten. Ook staat volgens de belstatus van T-Mobile mijn SMS tegoed op 1000, terwijl mijn abbo op de 18e van de maand (18 dec jongstleden dus) het nieuwe tegoed toegekend heb gekregen en ik wel degelijk gesmsed heb de afgelopen weken.

Ik heb hier al melding van gemaakt bij Tmobile, er was nog geen algemeen issue bekend maar we kennen allemaal de belstatus problemen uit het verleden. Ik ben niet van plan om extra kosten te maken omdat de administratie aldaar niet op orde is. Zijn er meer mensen die onregelmatigheden zien in hun belstatus van T-Mobile, laat het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ja volgens mij is er iets goed misgegaan.
Zelf had ik toevallig vanochtend een keer gekeken en had ik 45,33 euro in mijn bundel (Flex) alleen nu keek ik net nog een keer en geeft die opeens het volgende aan:
De belstatus geeft aan hoeveel beltegoed je deze maand nog hebt.
Daarnaast kun je uitgebreide analyses op je belgedrag uitvoeren.
Mijn extra kosten zijn nog altijd 0 euro maar de site geeft helemaal geen belstatus meer weer, alleen nog de extra kosten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Mijn Relax abonnement wordt niet goed weergegeven. Mijn Flex weer wel.
Heeft ongetwijfeld te maken met het onderhoud dat afgelopen weekend gebeurd is. Geef ze nog maar even tijd om de boel op te lossen. Ik zou me geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Jimster schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:34:
Mijn Relax abonnement wordt niet goed weergegeven. Mijn Flex weer wel.
Heeft ongetwijfeld te maken met het onderhoud dat afgelopen weekend gebeurd is. Geef ze nog maar even tijd om de boel op te lossen. Ik zou me geen zorgen maken.
Inmiddels wordt weer alles goed weergegeven en ook een strakkere belstatus, wel zo fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ik had ook problemen met de belstatus. De volgende maand van mijn abo was al in gegaan, maar de status was nog van de maand ervoor. De minuten gingen wel op en er stond wel 'bijgewerkt tot 10-01-2010'

Momenteel lijkt het opgelost, maar ik hou de factuur toch in de gaten!

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:23
Nou het klopt nog steeds niet volgens mij, mijn belstatus staat nog steeds bijgewerkt tot 03-01-2010.

Heb er al melding van gemaakt, want eerst ligt het er 2 maanden (of langer, weet hiet niet meer precies) uit. Dan werkt het weer 2 weken en nu is alles weer op zijn gat. Vraag me soms af wat voor lui daar aan het devven zijn. :(

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Bij mij is het toch altijd wel snel, nu weer:
Resterend beltegoed
Bijgewerkt tot 15 januari, 19:43 uur
€ 0,00 :P

Maar vrijwel altijd max 2 dagen ertussen, jammer dat ze het niet tot 24 uur kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ja zag ik vanmiddag ook weer.
Ben toen even het forum ingedoken en een modje verklaarde tegen iemand dat ze het nu definitief gelijk probeerden te trekken (aka geen dag/2dagen verschil meer) en dat ze bezig waren met het 'nieuwe' relax abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik kan al een weekend niet inloggen. Dan vraag ik een nieuw password op, lukt het me om 1x in te loggen en daarna niet meer. baggerzooi :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11

Meneer iCy

swarma

psychoclown schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:01:
Ja zag ik vanmiddag ook weer.
Ben toen even het forum ingedoken en een modje verklaarde tegen iemand dat ze het nu definitief gelijk probeerden te trekken (aka geen dag/2dagen verschil meer) en dat ze bezig waren met het 'nieuwe' relax abbo.
Ja, maar die informatie klopt ook weer niet. Had vorige week 120 euro flex tegoed en nu 40 euro overige kosten terwijl ik amper heb gebeld en/of gesmst.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik zit inmiddels op de 180 euro extra kosten, 0 minuten nog steeds en 1000 smsjes terwijl die er wel degelijk vanaf zouden moeten gaan. Leuk en aardig die reclames over de nieuwe relax abbos waarbij je tegoed altijd mee te nemen is, eerst dit maar eens fixen lijkt me. Binnen een paar dagen is mijn factuur beschikbaar, ben erg benieuwd of die wel correct is. Zoniet dan storneer ik het bedrag totdat ze het gecorrigeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11

Meneer iCy

swarma

Oppie schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:29:
Ik zit inmiddels op de 180 euro extra kosten, 0 minuten nog steeds en 1000 smsjes terwijl die er wel degelijk vanaf zouden moeten gaan. Leuk en aardig die reclames over de nieuwe relax abbos waarbij je tegoed altijd mee te nemen is, eerst dit maar eens fixen lijkt me. Binnen een paar dagen is mijn factuur beschikbaar, ben erg benieuwd of die wel correct is. Zoniet dan storneer ik het bedrag totdat ze het gecorrigeerd hebben.
Ik ook als die dezelfde waarde heeft als de vorige keer. Toen stond er bijna 800 euro aan overige kosten.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oppie schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:29:
Ik hoor mijn factuur al lang gehad te hebben. Loopt altijd per 6de van de maand. Nog niks ontvangen, gelukkig.
Pagina: 1