Toon posts:

headset voor de Xbox 360

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een goede headset die Xbox 360 compatible is.
Mijn budget is ongeveer 100 euro.

De volgende types heb ik gevonden:

Turtle Beach X-31
Plantronics Gamecom 777
Razer Barracuda
Creative digital wireless HS-1200
Logitech G35
Sennheiser PC 350
Sennheiser PC-161
Sennheiser PC 166 usb
Steelseries steelsound 5H v2 usb
Steelseries Siberia

Ik heb niet veel verstand van headsets dus mijn vraag is:

Zijn deze headsets Xbox 360 compatible ? en welke headset is de beste keus.
Ik speel het meest Modern Warfare 2, dus positionel audio en vijanden van veraf kunnen horen is het belangrijkst.

Het lijkt mij dat de usb headsets gewoon zouden moeten werken op de Xbox 360 of niet ?
De 3.5mm headsets kunnen ge-converteerd worden naar usb met van die 3.5mm to usb adapters, maar heb geen idee of dit werkt.

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
`Er komt er net toevallig eentje uit van Razor... Die is vorige week op de CES gelanceerd geloof ik

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je ging [google=xbox 360 headset] had je onder andere deze opsomming vast wel gevonden.
Welke headset je het beste kan nemen verschilt per persoon, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur.

Wel is het zo, dat je ongeacht headset, vriend en vijand bij MW2 dan toch wel beter hoort (voetstappen).
Moet zeggen ik vind het irritant (MW2 op PC), speel dan ook beter als ik MW2 via de boxen speel.

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 11-01-2010 01:44 ]

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-02 21:47

DefLite

Why so serious?

Ik heb geen idee of dezeCreative Fatal1ty Gaming Headset werkt op Xbox 360 maar is een aanrader, veel vrienden van mij gebruiken hem(Voornamelijk voor MW2 @ PC).
Ook wordt hij aangeraden in de BBG.

@GJtje
Ik kan dus echt niks in MW2 als ik op boxen speel voornamelijk omdat ik het veel moeilijker vind om te horen waar een vijand precies zit. En in mijn geval, voice chat + boxen is zeer vervelend voor anderen.

[ Voor 21% gewijzigd door DefLite op 11-01-2010 01:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
De headsets die speciaal voor de Xbox 360 zijn lijken mij niet zo goed.
Het is mogelijk om headsets die eigenlijk voor de pc bedoeld zijn, d.m.v. een adapter, op de Xbox 360 aangesloten kan worden, maar ik heb geen idee of dit bij alle headsets zo zijn.

Het lijstje met headsets waar ik geinterresseerd in bent is wat kleiner geworden.:

Sennheiser PC 350 game
Sennheiser PC 166 USB
Steelseries Steelsound 5H v2 usb
Steelseries Steelsound 5H v2

Turtle Beach Ear Force X31
Plantronics Gamecom 777

Kan iemand mij zeggen welke van deze headsets niet compatible zijn i.c.m. een xbox 360 ?
(vanwege drivers die op een pc moeten geinstalleerd worden ofzo)

Ik weet dat de Logitech G35 een driver heeft, maar volgens mij is dat alleen voor de extra knoppen op de headset.

Voor de headsets zonder usb aansluiten heb ik een connector gevonden, waardoor ze toch op de xbox 360 aangesloten kunnen worden.

Als iemand een headset weet die in mijn lijst staat die absoluut het beste voor gamen, hoor ik graag.
Als je er een weet die niet in de lijst staat hoor ik het ook graag.

Mijn budget is ongeveer 100 euro en het belangrijkste eigenschap van de headset is audio-kwaliteit en positionele audio.

edit : heb net gelezen dat de Logitech G35 niet met een Xbox 360 kan worden gebruikt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 18:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de lijst van headsets waar ik geïnteresseerd in ben, verkleint naar 3 types.

Sennheiser PC 350 game
Steelseries Steelsound 5H v2 USB
Turtle Beach X41 (heb ergens een X41 gevonden voor een zeer goed prijsje)

De Turtle Beach zit in een hogere prijsklasse, maar of dit betekent dat die beter is dan de andere 2 headsets, weet ik niet.

De steelsound is erg oud, hij komt namelijk uit het jaar 2006, in die tijd was het absoluut een topper, maar is die het nog steeds vergeleken de andere 2 headsets. Omdat dit een pc-headset is kan het zijn dat dat kwaliteit achteruit gaat als het niet aangesloten wordt op een geluidskaart, maar direct op een Xbox 360.

De Sennheiser is een Sennheiser, dus audio kwaltiteit zou beter moeten zijn dan de andere 2 headsets, maar op meerdere (betrouwbare) sites is te lezen dat de audio kwaliteit tegenvalt. Er zijn ook weer meerdere (betrouwbare) sites dit positief zijn over de kwaliteit. Omdat dit een pc-headset is kan het zijn dat dat kwaliteit achteruit gaat als het niet aangesloten wordt op een geluidskaart, maar direct op een Xbox 360.

In het jaar 2008 heeft HWI een vergelijkingstest van headsets gedaan waaruit bleek dat de Sennheiser 350 kwa audio kwaliteit erg tegenviel, en dat de Steelsound 5H v2 veel beter is.

Op het moment is het erg moeilijk eentje uit te kiezen tussen deze drie headsets, sinds ze alledrie erg goed zijn en ook alledrie minpunten hebben.

Kan iemand mij vertellen welke de beste keus is ?

De headset wordt gebruikt op een Xbox 360,

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 12:08 ]

Pagina: 1