Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-10 15:11
Ik heb sinds nu en een halfuur geleden geen netwerk meer van t-mobile op de lokale zendmast en de zendmast vanuit Emmen. Is er soms een algemene netwerkstoring of is het hier enkel in het hoge noorden wat aan de hand van omgeving Emmen? Ik heb 2 verschillende telefoontoestellen geprobeert. Mijn Compact V (vandaar dat ik weet welke zendmast lokatie ik soms heb) en nokia 2630.

Of hebben ze enkel mijn nummer geblokeerd?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Of hebben ze enkel mijn nummer geblokeerd?
en dit vraag je aan ons? :D

hier in het oosten (enschede) doet ie het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
SYQ schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:14:
[...]

en dit vraag je aan ons? :D

hier in het oosten (enschede) doet ie het prima
Als niemand anders storing heeft moet dat het wel zijn. Mijn nummer is al een keer geporteerd geweest door een fout bij Hi... Ik kan t-mobile helaas niet op zondag bellen.

Heeft 2 maanden geduurd voordat ik mijn eigen nummer weer terughad, en 5 maanden later dat ik een schadevergoeding van t-mobile en hi heb gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 10-01-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:22:
[...]

Als niemand anders storing heeft moet dat het wel zijn. Mijn nummer is al een keer geporteerd geweest door een fout bij Hi... Ik kan t-mobile helaas niet op zondag bellen.

Heeft 2 maanden geduurd voordat ik mijn eigen nummer weer terughad, en 5 maanden later dat ik een schadevergoeding van t-mobile en hi heb gekregen.
je bent niet de enigste,

ik heb sinds dat ik mijn mobiel terug heb aangezet om een uur of 8 ook steeds weinig tot geen netwerk bereik. de 3G doet het af en toe, ik selecteer mijn netwerk handmatig en ik moet het steeds opnieuw doen, omdat ie me er gewoonweg uitgooit. Hij laat wel de normale gsm connectie zien. Duurt zeer lang om te verbinden, en de verbinding is er vrij snel ook weer tussenuit gevlogen.

ik woon overigens in het zuiden van het land (limburg) en ik heb een nokia n95

ben blij dak niet de enigste ben met het probleem, zal wel alweer een storing zijn bij t-mobile... over een maandje zit ik gelukkig terug bij kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:41
Wat zei de helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
Zondags zijn wij gesloten. U kan ons bereiken op werkdagen en zaterdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ik heb er gisteren geen last van gehad en over de dag genoeg gebeld en SMS verstuurd en ontvangen.

Dit met een HTC Wizard en wonend in Groningen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een half uur geen ontvangst meer, bij het handmatig selecteren van T-mobile krijg ik " tijdelijk niet beschikbaar" Nog meer mensen last van? Omgeving hengelo (o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
Omgeving Vlissingen al uurtje of wat het zelfde geen T-mobile meer te bespeuren als ik naar netwerken zoek

[ Voor 9% gewijzigd door therobber op 13-01-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic is echt te algemeen. Uiteraard is er her-en-der af-en-toe wat storing die vanzelf wel weer overgaat, maar zoals het topic nu verloopt heeft het geen bestaansrecht en zijn we genoodzaakt het te sluiten.

Als je last blijft houden van de storing, neem dan contact op met de helpdesk. Als je er met de helpdesk niet aan uit komt, staat het je vrij om een topic te openen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.