Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakblog] Publicatiedatum en user-tag

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 21:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Enkele vragen:

- Als je een post aanmaakt op je Tweakblogs, kan je de publicatiedatum dan nog aanpassen?
Zojuist had ik die per ongeluk ingesteld maar die kreeg ik er dus niet vanaf zonder de hele post opnieuw aan te maken en de oude te wissen.

- Ook vroeg ik me af. kan de [Verwijderde gebruiker] tag kan worden toegevoegd aan de Tweakblogs RML-parser, als het kan? Het lijkt me soms wel eens makkelijk en een username in te vullen, die direct naar zijn/haar profiel linkt. Handig bij blogs over tweakermeetings bijvoorbeeld. :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt je post 'offline' halen door 'Zichtbaar voor publiek' uit te vinken, daarna krijg je weer het aanpassingsveld voor de publicatiedatum.

De [myreact] en [user] tag worden op het moment niet ondersteund, voor een volledig overzicht van de te gebruiken tags op tweakblogs: Wiethoofds meuk en 'overige': FAQ: UBB-codes met voorbeelden en de wat 'interactieve' versie met tooltips hier

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Eerste punt is dus al beantwoord :)

Mbt het tweede punt: links naar de gallery worden al geparsed naar een mooie versie ( crisp ). De myreact tag lijkt me weinig op z'n plek buiten het forum. De [user]-tag is dan wellicht nog wel handig, maar zou dan imo ook naar de gallery moeten verwijzen ipv naar je forum profiel.

Intentionally left blank