Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[advies] laser printer gezocht voor student

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

• dingens
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12-2022
Heren/Dames,

Ik ben opzoek naar een laser printer dat niet al te duur is maar toch kwalitatief is. Er zal meer dan met regelmaat geprint worden.

Graag jullie advies,

Dingens

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

kleur? monochroom? budget?

kortom: meer info zouden we op Tweakers toch wel op prijs stellen. Voor iemand die hier al zes jaar is geregistreerd is dat toch wel bekende info dat dat van je verwacht wordt?

M'n glazen bol staat net deze week bij de reparateur.

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 10-01-2010 18:45 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:48

psy

Tja, nieuw of gebruikt? Zoek op marktplaats naar bijvoorbeeld een gebruikte HP 4100. Heb je jarenlang plezier van... en die dingen zijn vrijwel onverwoestbaar en gemaakt voor het grotere printwerk..

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Verwijderd

Je hebt deze nodig;
Afbeeldingslocatie: http://www.nectardesign.com/wp-content/uploads/desktopfactory_01.jpg

deze voldoet aan al je opties en ook aan de opties die je nogeneens zelf hebt bedacht.

Zoals het doorbladeren van de T.net pricewatch en naar product reviews kijken. :Z :Z :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 18:49 ]

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Wellicht is een HP M1120n iets voor je. Een netwerk laserprinter + scanner. Ik heb deze zelf en hij bevalt erg goed.

[ Voor 21% gewijzigd door kalizec op 10-01-2010 20:55 ]

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

We verwachten dat je wel eerst zelf op zoek gaat. Uit je topicstart kan ik nou niet echt halen dat je zelf ook maar enige moeite gedaan hebt om zelf te kijken welke printers voor jou geschikt zouden zijn. Dit topic gaat dan ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.