Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-07 17:29
Mijn mobiele abbonement loopt bijna af dus is het weer tijd voor een nieuwe mobiel.

Mijn oog is gevallen op twee toestellen :

Nokia N97 Mini

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/86824/nokia-n97-mini.jpg

Of de

HTC Touch Pro 2

Afbeeldingslocatie: http://www.htctouchpro2.nl/htc-touch-pro-2.png

Ik kan niet echt een keuze maken en mijn vraag is kan iemand mij daarmee helpen.

Ik heb deze twee toestellen uitgekozen omdat ik nogal was sms en smsse met enkel een touch screen niks vind.

Momenteel gebruik ik een HTC touch cruise 2009,
ik synchroniseer mijn Windows Live contacten en email met mijn toestel en maak regelmatig gebruik navigatie software
Dit kan (volgens mij) ook op beide toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Het ligt eraan, welke navigatie je gebruikt, TomTom werkt niet op de Nokia. Wil je navigatie- of andere software, die je eventueel bezit, kunnen blijven gebruiken, moet je dus bij WinMo blijven.

Wat het toetsenbord betreft, vind ik dat van de Touch Pro makkelijker (2 rijen meer), dat van de Nokia is even wennen.

Verder zijn het allebei goede toestellen, die beide hun plus- en minpunten hebben, de keuze is dus eigenlijk persoonlijk en adviseren is ondoenlijk, zonder je te kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
Marly schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:41:
Het ligt eraan, welke navigatie je gebruikt, TomTom werkt niet op de Nokia. Wil je navigatie- of andere software, die je eventueel bezit, kunnen blijven gebruiken, moet je dus bij WinMo blijven.

Wat het toetsenbord betreft, vind ik dat van de Touch Pro makkelijker (2 rijen meer), dat van de Nokia is even wennen.

Verder zijn het allebei goede toestellen, die beide hun plus- en minpunten hebben, de keuze is dus eigenlijk persoonlijk en adviseren is ondoenlijk, zonder je te kennen :)
Navigatie software maakt niet zo veel uit,
de huidige TomTom die ik in mijn bezit heb is toch al aardig veroudert.
Dus ik zal toch een nieuw pakket dienen aan te schaffen voor mijn navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
Vandaag de Nokia N97 mini besteld,
waarom die keuze:
- Geen windows mobile, heb twee jaar een WinMo gehad maar vond ze beide toch een traag en onstabiel.

- Degelijkheid, ik heb twee HTC's gehad en de bouw kwaliteit van die twee toestellen viel me tegen. Daarvoor had ik enkele nokias en die bouwkwaliteit was veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-07 17:12

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Het is totaal off topic hoor, maar waarom ben je niet voor de N900 gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
Nickalicious schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:43:
Het is totaal off topic hoor, maar waarom ben je niet voor de N900 gegaan?
150 euro meer bijbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij gaan niet voor jou bepalen welke telefoon je moet kiezen. Als je specifieke vragen hebt kunnen we ze beantwoorden, maar die mis ik in je topicstart. Vul daarom je topicstart even aan met wat specifiek je eisen zijn en waar je specifiek over twijfelt en waarom. Dat beetje inzet verwachten we hier namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik denk zelf dat je voor de motorola milestone moet gaan :P.

Waarom?
-Android :D
-dun
-hoge resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
^^ Hij heeft de Nokia N97 mini al besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
RoD schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:37:
Wij gaan niet voor jou bepalen welke telefoon je moet kiezen. Als je specifieke vragen hebt kunnen we ze beantwoorden, maar die mis ik in je topicstart. Vul daarom je topicstart even aan met wat specifiek je eisen zijn en waar je specifiek over twijfelt en waarom. Dat beetje inzet verwachten we hier namelijk.
Begrijp ik, enkel ik dacht mogelijk dat er mensen zijn die mij de pluspunten en minpunten van de toestellen konden vertellen zodat ik op gebruikers meningen mijn keuze kan baseren.

Maar ik heb inderdaad inmiddels de N97 mini,
prima toestel momenteel voldoet het aan al mijn verwachtingen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341796

Ik zat met hetzelfde en heb vandaag de HTC besteld... Laat mijn bevindingen nog wel horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Doe dat dan maar in het desbetreffende topic voor de Touch Pro 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 10:08
Je weet wel dat er gratis navigatie opzit (op je n97 mini), niet?
Pagina: 1