[Exchange] OST terug importeren naar exch.

Pagina: 1
Acties:

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 19:23
Na een reinstall van windows en office heb ik mijn schijnbaar bij outlook een fout gemaakt.

Tijdens het invoeren van mij Exchange account zag ik netjes al mijn email van de server in beeld verschijnen. Prima zou je denken, tot op een bepaald moment ik alles weer zie verdwijnen! In outlook is Postvak in leeg, de rest is er nog Agenda etc. Op de webmail is Postvak in weg zo ook op me telefoon.

Nou heb ik nog een Outlook.ost waar de verloren mail instaat. Hoe importeer ik dit terug naar Exchange zodat alles weer van ouds is?

Alvast bedankt!

Ik heb ook nog op de server een mailbox restore geprobeerd, ik had deleted items op 1 dag staan.
Echter gaat het hier niet om verwijderde mail maar om weg-gesynchroniseerde mail...

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

http://www.google.com/sea...official&client=firefox-a

Ik denk dat je even een tootlje moet proberen, dan de PST importen in Outlook en dan alles terug kopieren naar je Exchange :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 19:23
Ik zie al welke domme domme fout ik gemaakt heb, volgens mij als zo vele,

1x perongeluk de opdracht gegeven om alles van Exchange op te slaan in een .pst.
Hij had alle mail van de server afgetrokken en in een lokale PST geplaatst. Door de mail simpel weg te selecteren en terug te slepen naar mijn Exchange postvak-in is nu alles weer terug.....

*pfoei*

Hier kan alweer een slot op!