Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webmail niet te bereiken

Pagina: 1
Acties:

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 02:43
Ik heb een probleem; ik kan mn webmail niet bekijken.

Op het moment dat ik inlog op webmail.mijnwebsite.nl kom ik niet verder dan het menu'tje. Ik kan dus wel zien dat ik mail hbe, maar als ik de mail wil openen loopt het mis. De server waar mn webmail kennelijk staat, ligt er kennelijk uit?

Bij wie moet ik hiervoor aankloppen? Er wordt gebruik gemaakt van Horde en mijn host is webreus.
Ik neem aan dat ik maandag webreus moet bellen om dit recht te zetten?

Anderen ook problemen ermee toevallig? Gebeurt dit vaker?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer het eerst eens op een andere PC of met een andere browser, mogelijk is er Javascript nodig of is er iets anders mis. Je hebt nog helemaal niets getest, dus je kunt helemaal niet concluderen dat de host eruit ligt. Kan je wel je website bereiken (als je die hebt), pingen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• koektrommeltje
Ik heb het op drie pc's geprobeerd met alle drie een andere internetverbinding. In proberen te loggen met Safari (iMac), IE en FireFox met zelfde resultaat: op alle drie de pc's is niet in te loggen, of lopen vast bij het laden van de mail. Als ik een mailtje naar het adres stuur, ziet ie weer wel dat er dus een mailtje bijgekomen is.

Mn website is ook gewoon bereikbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door koektrommeltje op 10-01-2010 18:18 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je wel op Horde inloggen (eventueel met https://domeinnaam.nl:8443/login.php3?) Kun je wel met POP3 of IMAP bij je email?

en anders: morgen Webreus bellen. Al op hun storingspagina gekeken?

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 10-01-2010 18:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• koektrommeltje
gambieter schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:23:
Kun je wel op Horde inloggen (eventueel met https://domeinnaam.nl:8443/login.php3?) Kun je wel met POP3 of IMAP bij je email?

en anders: morgen Webreus bellen. Al op hun storingspagina gekeken?
De link die je geeft is van PLESK. Daar kan ik inloggen. Bij Horde ook, alleen kan ik mn mail niet ophalen. De rest doet het wel.

Als ik mn mail wil ophalen krijg ik de volgende melding:Safari kan de pagina niet openen.
Safari kan de pagina 'http://webmail.denaamvanmnwebsite.nl/imp/mailbox.php?mailbox=INBOX' niet openen omdat de netwerkverbinding onverwacht is verbroken. Dit gebeurt soms als het te druk is op de server. Wacht enkele minuten en probeer het vervolgens opnieuw.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
imap/pop server dood, zou een ticket inschieten.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• koektrommeltje
Het is allemaal helaas nieuw voor me en ik ben echt een leek hierin. Hoe doe ik dat, wat houdt dat in?

Wat ik vreemd vind, is dat ie dus wel verbinding maakt ermee, want ik kan het aantal mails dus zien. Alles doet het, behalve dus de mailfuncties.

Overigens webreus gisteren al een mail gestuurd, hoop dat ie morgen beantwoord zal worden.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

koektrommeltje schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:43:
Overigens webreus gisteren al een mail gestuurd, hoop dat ie morgen beantwoord zal worden.
Dan niet klagen dat het langer duurt. Wat dacht je ervan om te bellen, dan heb je direct iemand aan de lijn.

Pagina: 1