Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Printer] A3 printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel opzoek naar een goede A3 printer kleur/zwart. Momenteel zijn in normale winkels niet zo veel A3 printers te bekijken / vinden. Ik heb al een beetje op internet zitten zoeken, maar ben er alleen niet echt uitgekozen. Elke printer heeft zo zijn voor en nadelen.

Zijn er toevallig mensen op het forum die ervaringen hebben met bepaalde A3 printers, en deze juist willen aanraden of juist niet.

De printer zal thuis gebruikt worden en het bugdet bedraagt max. 400 euro.
Verder moet hij niet al te groot zijn, en de cardtridges moeten betaalbaar zijn.

De printer zal gebruikt worden voor a3-panelen en bouwtechnische tekeningen.

Indien er bepaalde winkels bestaan waar ze tal van a3 printers hebben hoor ik het graag

Groeten

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Binnen 1 minuut in de Pricewatch gevonden: A3 printers. 84 (!) stuks zonder prijslimiet.

Dan kun je toch verder goed reviews zoeken? Een winkel zal er niet zo snel zijn, maar reviews (zeker als je Engelstalig zoekt) mag toch geen probleem zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 10-01-2010 17:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.