Ik heb 3 tabellen:
doelpunten:
doelpunt_ID
wedstrijd_ID
id
gebruikers:
id
gebruikersnaam
wedstrijd:
wedstrijd_ID
date
Ik wil een lijst maken van gebruikersnaam en het aantal scores. Hier gebruik ik de volgende sql query voor:
Dit werkt goed ik krijg netjes alle namen en het aantal scores. Alleen wil ik kunnen kiezen om alleen de scores te laten zien van een bepaalde datum. Hier gebruik ik de volgende sql query voor:
Hij telt nu alleen het aantal scores op van 7 januari 2010, alleen laat hij alleen de gebruikersnamen zien van diegenen die een doelpunt heeft.
Weet iemand hoe ik alle gebruikersnamen weer kan geven?
doelpunten:
doelpunt_ID
wedstrijd_ID
id
gebruikers:
id
gebruikersnaam
wedstrijd:
wedstrijd_ID
date
Ik wil een lijst maken van gebruikersnaam en het aantal scores. Hier gebruik ik de volgende sql query voor:
SQL:
1
2
3
4
5
| SELECT gebruikers.gebruikersnaam, COUNT(doelpunten.doelpuntID) AS aantaldoelpunten, gebruikers.id FROM gebruikers LEFT OUTER JOIN doelpunten ON gebruikers.id = doelpunten.id GROUP BY gebruikersnaam order by aantaldoelpunten DESC |
Dit werkt goed ik krijg netjes alle namen en het aantal scores. Alleen wil ik kunnen kiezen om alleen de scores te laten zien van een bepaalde datum. Hier gebruik ik de volgende sql query voor:
SQL:
1
2
3
4
5
6
7
| SELECT gebruikers.gebruikersnaam, COUNT(doelpunten.doelpuntID) AS aantaldoelpunten, gebruikers.id FROM gebruikers LEFT OUTER JOIN doelpunten ON gebruikers.id = doelpunten.id LEFT OUTER JOIN wedstrijd ON wedstrijd.wedstrijdID = doelpunten.wedstrijdID WHERE date = 20100107 GROUP BY gebruikersnaam order by aantaldoelpunten DESC |
Hij telt nu alleen het aantal scores op van 7 januari 2010, alleen laat hij alleen de gebruikersnamen zien van diegenen die een doelpunt heeft.
Weet iemand hoe ik alle gebruikersnamen weer kan geven?