Toon posts:

NAT Router

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik heb een probeem met mijn NAT - Router. Telkens als ik GTA 4 speel zegt hij dat mijn NAT Router to strict is.

heel veel nederlanders hebben dit probleem maar niemand schijnt weten hoe je het moet oplossen. Ik heb al gekeken op mijn router maar daar kon ik niks vinden.

Kan iemand mij en alle nederlandse gta'ers helpen??? _/-\o_

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:04:
Heej,

Ik heb een probeem met mijn NAT - Router. Telkens als ik GTA 4 speel zegt hij dat mijn NAT Router to strict is.

heel veel nederlanders hebben dit probleem maar niemand schijnt weten hoe je het moet oplossen. Ik heb al gekeken op mijn router maar daar kon ik niks vinden.

Kan iemand mij en alle nederlandse gta'ers helpen??? _/-\o_
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat niemand dat probleem opgelost zou hebben. Welke poorten worden er gebruikt? Die forwaren en gaan.. of bv upnp inschakelen.

Maar goed, wat heb je zelf geprobeerd behalve hier topicje openen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:04:
heel veel nederlanders hebben dit probleem maar niemand schijnt weten hoe je het moet oplossen.
Eg onwaarschijnlijk. Begin eens met Het Grote Poortmappingsverhaal te lezen. Kijk naar software firewalls, etc. Ook geef je geen enkele specifieke of nuttige informatie over je systeem, Windows versie, instellingen, internet aansluiting, router etc etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03 13:26

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zou zeggen: Ga eens rondkijken op portforward.com of lees Het Grote Poortmappingsverhaal daar staat het e.e.a beschreven over het doorsturen van poorten.

Per game dien je een bepaalde poort of reeks met poorten door te zetten naar het IP adres van de PC waarmee je de game speelt. Welke poort/poort reeks dat is, durf ik niet te zeggen.

Hoe dan ook: Dit is al zo vaak aan de orde gekomen, dan men daar prima uit moet kunnen komen.

Dit topic is gesloten.