logitech -------> garantie??

Pagina: 1
Acties:
  • 596 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb nu vanaf de zomer een logitech cordless mouseman, maar dat ding begint nu dus al de geest te geven zomaar dubbelklikken, wanneer ik 1 keer klik, cursor die niet beweegt als ik me muis beweeg etc.

Hoelang heb je garantie op die dingen en hoesterk sta je als je de bon NIET meer hebt??

Verwijderd

Een cordless?

Heb je de batterij al vervangen?:)

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ja en volgens die muis eigenschappen is het batterij niveau goed, maar toch bedankt voor de tip:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:05
Dat zegt natuurlijk niet zo veel :)

Probeer het toch maar is, voor die knaak maakt het ook niet uit.

Flickr | Lego collectie

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:58

DSK

boeiend...

Anders eens een ander kanaal proberen, ik had da ook met mijn Cordless wheel mouse en het was gedaan toen ik op kanaal2 ging, het was namelijk de infrarood van mijn laptop die stoorde

Blog (Linux-related)

Verwijderd

terug gaan naar waar je hem gekocht hebt. Als zij je niet helpen (dwz, de zaak met logitech regelen) kan je het zelf ook met hun oppakken. Ik heb problemen gehad met een muis van een cordless desktop pro, terug gegaan, een week een vervangende muis meegekregen van de winkel waar die muis gekocht was en een week later een nieuwe van logitech.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
hmm ik denk dat je zonder bon nix kan beginnen...of de lui bij de zaak waar je het hebt gehaald moeten erg aardig zijn...

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Pagina: 1