Toon posts:

Humax digitale tv ontvanger en TV-Out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
ik heb een probleempje met het aansluiten van mijn PC op de TV. Ik heb van ziggo een Humax IR-FOX C digitale TV ontvanger, hierop zit op de VCR Scart een kabel naar de TV-Out van mijn pc. Echter, ik krijg maar geen beeld. Ik kan niet vinden in de handleiding van de ontvanger hoe ik naar de VCR switch, ik blijf maar digitale tv zien ;)
Iemand hier ervaring mee?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Yup, dat kan namelijk niet. De Humax heeft alleen maar uitgangen, je sluit nu je TV-out van je PC op de out van je Humax aan. Gaat hem dus niet worden :)
Als je goed kijkt in de handleiding zie je dat de Humax 2 uitgangen heeft: 1 voor naar je TV en een voor naar je VCR. Die eerste geeft een RGB signaal door; de 2e is bepekt tot een svhs signaal (bij mijn model tenminste wel, maar dat kun je bij de instellingen vinden).

Aangenomen dat je een TV hebt met 2 scart ingangen, gewoon de 2e scart gebruiken voor je PC en de eerste voor je Humax. eb je maar 1 scart, dan moet je een verdeelblok gebruiken waardoor je kunt switchen.

[ Voor 19% gewijzigd door The Eagle op 10-01-2010 16:59 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan moet ik dus een langere kabel kopen morgen ;) De kabel kwam namelijk wel tot de ontvanger en niet tot de tv, daarom kwam ik tot deze oplossing ;) En wel jammer, nu moet ik steeds de kabel er uit trekken als ik de PS2 wil gebruiken