Hallo,
Ik probeer mijn (2e hands) aangeschafte Geforce 6600 GT AGP (256mb DDR3) videokaart te installeren.
(voeding is op kaart aangesloten met aparte kabel die over was van de hoofdvoeding) (zelfde stekker als HD).
Echter krijgt praktisch iedere keer geen beeld (blijft zwart).
Ik heb onder apparaatbeheer, de oude Geforce 200 MX drivers verwijderd en windows in safe-mode gestart, maar het lukte na vele malen opstarten pas 1 x om beeld te krijgen, alleen bij het in safe mode installeren van de laatste 6600 GT drivers, begonnen de kleuren in blokjes te veranderen om vervolgens helemaal te verdwijnen.
Sindsdien krijg ik geen beeld. ....
Ik heb ook het programma DriverSweeper gebruikt om alle oude drivers te verwijderen.
Ik ben uren bezig, maar helaas geen resultaat.
Dus ik de oude videokaart weer teruggeplaatst met zijn drivers.
Wat doe ik fout en hoe moet het dan? HELP !!
Windows XP Prof. (sp3)
NTFS OS.
AMD Atlon 64 4000
2 Gb geheugen
350 watt voeding
Ik probeer mijn (2e hands) aangeschafte Geforce 6600 GT AGP (256mb DDR3) videokaart te installeren.
(voeding is op kaart aangesloten met aparte kabel die over was van de hoofdvoeding) (zelfde stekker als HD).
Echter krijgt praktisch iedere keer geen beeld (blijft zwart).
Ik heb onder apparaatbeheer, de oude Geforce 200 MX drivers verwijderd en windows in safe-mode gestart, maar het lukte na vele malen opstarten pas 1 x om beeld te krijgen, alleen bij het in safe mode installeren van de laatste 6600 GT drivers, begonnen de kleuren in blokjes te veranderen om vervolgens helemaal te verdwijnen.
Sindsdien krijg ik geen beeld. ....
Ik heb ook het programma DriverSweeper gebruikt om alle oude drivers te verwijderen.
Ik ben uren bezig, maar helaas geen resultaat.
Dus ik de oude videokaart weer teruggeplaatst met zijn drivers.
Wat doe ik fout en hoe moet het dan? HELP !!
Windows XP Prof. (sp3)
NTFS OS.
AMD Atlon 64 4000
2 Gb geheugen
350 watt voeding