Toon posts:

windows 7 64 bit probleem met rivatuner (niet digitaal onder

Pagina: 1
Acties:
  • 558 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb op google gezocht over hoe rivatuner goed te instaleren op Windows 7 64 bit.
Ik blijf namelijk dit probleem houden:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/10/1263127213-870.jpg

Het schijnt dat tripplebuffering niet altijd werkt met games, alleen met open gl games.
Nu had ik gelezen dat ik met 3d3overider dit wel kon instellen.
Daarom wil ik dit goed geinstaleerd hebben.
Ik heb rivatuner 2.24c geinstaleerd
F8 dan zie ik alleen de bootopties.
bcdedit.exe -set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS werkt ook niet.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 16:10 ]

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Dark

who tweaked the light?

F8 na het posten, en dan driver signing uitschakelen...?

edit: als je in het standaard bootmenu zit staat er iets van F8 voor advanced options, daar moet het dan bij zitten, maar als het met bcdedit niet werkt werkt het via dat menutje ook niet...

[ Voor 76% gewijzigd door Dark op 10-01-2010 16:59 ]

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eerste hit Google...

Verwijderd

Topicstarter
zie bovenaan.
F8 helpt niet
TimMer je haald vista aan, ik gebruik windows 7 64 bit
Ik wil ook graag mijn fps op 59 zetten is dat mogelijk met een programma.
(v sync zet het op 60) soms zie ik dat het naar 61 en 62 gaat het beeld gaat dan hakkelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 16:44 ]

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:07:
zie bovenaan.
F8 helpt niet
TimMer je haald vista aan, ik gebruik windows 7 64 bit
Ik gebruik ook Win 7 64 bit; werkt exact hetzelfde als Vista met driver signing. En hoezo "F8 helpt niet"? Als je F8 tijdens de boot indrukt komt hij met het bootmenu, waar je de optie "Disable driver signing" kunt kiezen.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:50
ik zou eerst nog eens proberen rivatuner opnieuw te installeren, en dan run as admin op setupbestand.

ik draai ook windows 7x64 met rivatuner 2.24 en forceware 8.16.11.9107. Deze error heb ik nog nooit gezien.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 09:40
Ik had ook last van dit probleem, echter werkte F8 na de post ook niet, dus ik heb alle F-toetsen geprobeerd en zodoende kwam ik uit op eerst F1 en dan krijg je een beeld waarbij staat "Druk op F8 voor geavanceerde instellingen" oid, dus druk vervolgens op F8 en dan kan je dat digitale signature onderteken gedoe uitschakelen.

Je hebt anders nog een optie: CMD, en vervolgens type je: bcdedit /set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS

Uiteraard in admin mode.

Mocht dát niet werken, typ je in Start: gpedit.msc

Vervolgens ga je naar Beheersjablonen -> Systeem -> Installatie van stuurprogramma's -> rechtermuisknop op Handtekening bij programmacode voor apparaatstuurprogramma -> Bewerken -> "Ingeschakeld" aanvinken -> ipv "Waarschuwen" zet je hem nu op "Negeren" -> Toepassen

Weet niet of je nog een keer moet rebooten

[ Voor 43% gewijzigd door Dharion op 18-01-2010 13:00 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsjah.. en toch zijn dit allemaal wel dingen die redelijk simpel zelf uit te zoeken zijn en niet echt een topic waard verder :) Ik raad je aan om idd eens te gaan kijken naar het F8 verhaal, dat werkt bij zo'n beetje elke windows versie dus dat moet helemaal goed komen ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.