Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bewerken titel forumpost

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Sla me niet dood als
1) ik met een search over een eerdere thread met hetzelfde onderwerp gekeken heb; en/of
2) de mogelijkheid bestaat en ik er al 5 jaar overheenkijk.

Waarom, o waarom, kan ik na het posten zelf mijn titel niet meer aanpassen en moet dit via een modje gebeuren? Ik lees altijd mijn posts na alvorens te posten, maar de titel vergeet ik vaak. Daardoor heb ik al enkele keren een nagenoeg titelloze post gedaan of, zoals zonet, een titel ingegeven met een typfout. En ik haat typfouten :/

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je zelf je titel aan zou kunnen passen zou het chaos worden, gewoon beter nadenken over je titel of deze invullen voordat je je post typt scheelt weer een TR.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:47

scorpie

Supra Addict

Mwah, valt toch best mee? Als je gewoon in de eerste 5 minuten nadat de post gemaakt is een wijziging kunt aanbrengen zoals een kleine spellingsfout ofzo, zou het al beter zijn dan nu lijkt me. Dan hoef je ook niet voor ieder liflakkie een mod in te schakelen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 13:30
Waarom, o waarom controleer je na 2k posts het onderwerp dan nog steeds niet? :+

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel meer dan eens de behoefte aan heb gehad. Maar kan me goed voorstellen dat, zoals Wiethoofd al opmerkt, dit een zooitje kan worden en anderen het topic uit het oog verliezen doordat deze ineens een ander onderwerp heeft.

Wellicht een middenweg mogelijk; maximaal x% kunnen aanpassen van het onderwerp? Dit wordt al getoond bij een edit van een normale post. Lijkt me dat hier wel op gecontroleerd kan worden bij een eventuele aanpassing?

[ Voor 0% gewijzigd door sPENKMAN op 10-01-2010 15:21 . Reden: typvout :+ ]

Eve char: Warock <TEST>

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
scorpie schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:20:
Mwah, valt toch best mee? Als je gewoon in de eerste 5 minuten nadat de post gemaakt is een wijziging kunt aanbrengen zoals een kleine spellingsfout ofzo, zou het al beter zijn dan nu lijkt me. Dan hoef je ook niet voor ieder liflakkie een mod in te schakelen.
Kijk, dat vind ik een goed idee om chaos te vermijden.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Omdat we bang zijn dat in dat geval het als een soort banner gebruikt gaat worden:

'help mijn pc doet stom'
'HELP mijn pc doet stom, hulp nodig'
'MIJN PC DOET NOG STEEDS STOM'

en dat dan elke paar minuten :+
Sowieso dwingt dit tot het goed nadenken over de titel (het visitekaartje van je topic), ipv. dat je denkt 'dat kan ik later altijd nog aanpassen'.

En als laatste uiteraard de dooddoener dat het al jaren zo goed werkt, so why change a winning team :) Anyways, dat gedrag gaan we wat ons betreft niet snel aanpassen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.