Toon posts:

Harde schijf werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb nu al 3 jaar een externe harde schijf van 500GB die het altijd zonder problemen al gedaan heeft.
ik gebruik hem niet zo vaak. Ik heb hem vanochtend aangesloten op mijn laptop en ik krijg een geluid dat apparaat is aangesloten en de optie Externel HD uitwerpen rechtsonder maar ik kan niet bij de inhoud.
hij komt niet tevoorschijn in de verkenner. Ik draai Windows 7 Ultimate 64 BIT.

Ik heb net bij schrijfbeheer gekeken. en hij wor daar wel weergeven maar ik weet niet wat ik moet doen.

iemand een idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zie je bij schijfbeheer nog wel een partitie? En heeft deze een letter?.
Als dat niet het geval is dan kun je eens kijken of je een nieuwe partitie aan kan maken. Als dat lukt die formatteren en je backup terugzetten. Zie je ook daar geen partitie kan er meer aan de hand zijn. In dat geval is het handig om de hdd even uit de casing te halen en direct aan te sluiten in een PC, zodat je uit kan sluiten dat het USBprintje de boosdoener is.

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar zitten , heb het al opgelost.

ik heb via schijfbeheer de volume verwijderd en nieuwe aangemaakt, helaas ben ik wel 95 films kwijt geraakt daardoor, maar gellukig had ik ze allemaal al gezien.

thanx anyway

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Vermoedelijk had je zoals TERW_DAN aangeeft, alleen maar een drive letter hoeven toe te kennen om de data weer te kunnen benaderen. De volgende keer misschien iets meer geduld opbrengen, anders is het ook zo onzinnig topics aan te maken. ;)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Ik had helemaal geen opties bij schijfbeheer.
het enige wat ik kon doen was de optie "volume verwijderen". En het had inderdaad geen schijfletter ook.

maar volgende keer probeer ik wel meer geduld te hebben, maar had de HD echt snel nodig vandaar.