Na een lange zoektocht voor een , betaalbare, CMI8788 gebaseerde geluidskaart denk ik er eindelijk 1 te hebben gevonden zonder driver problemen (zoals de Xonar D2X icm Nforce based moederborden): De HT Omega Claro plus+ (http://www.htomega.com/claroplus.html). Daar deze geen leverancier hebben in Nederland mag ik deze direct bij hun bestellen voor de dollarprijzen die newegg hanteert. Gezien de huidige koers (paypal als betaalmiddel) komt dat neer op een totaal van 135 euro, inclusief verscheepskosten. Nu gaven hun aan dat qua invoerrechten dat geen problemen zou opleveren. Als ik kijk op de belastingsite zie je bij aankopen via internet wél invoerrechten moet betalen en in ieder geval BTW, behoudens sommige uitzonderingen.
Mijn vraag: Heeft iemand daar ervaring mee en valt een geluidskaart wellicht onder die uitzonderingen?
Mocht iemand een vergelijkbare kaart voor een vergelijkbare prijs weten hoor ik het uiteraard ook graag.
Mijn vraag: Heeft iemand daar ervaring mee en valt een geluidskaart wellicht onder die uitzonderingen?
Mocht iemand een vergelijkbare kaart voor een vergelijkbare prijs weten hoor ik het uiteraard ook graag.