Toon posts:

vragen over aansluiten tv ps3 en versterker!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views

Verwijderd

Topicstarter
hey hallo ik heb thuis staan een ps3 + panasonic tx-p42u10 plasma tv met 2 hdmi aansluitingen.
versterker yamaha rx-v365 1out hdmi en 2 ingange hdmi dan dvd speler ook voorzien van hdmi + digitale tv van telenet zo een hd digicorder ook hdmi :( ???
zit beetje in de knoei hoe ik alles moet aansluiten voor alles juist van beeld en geluid te hebbe heb 2 digital optical kabels en heb 3hdmi kabels dvd moet ni egt maar ps3 en digicorder is belangrijk kan iemand helpen

greetzzzzzz en bedankt

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:48

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik snap weinig van je verhaal. Zou je het eens wat duidelijker kunnen uitleggen?

en maak alsjeblieft gebruik van een spellingscontrole

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
En op de juiste wijze van punten, komma's en uitroeptekens gebruikmaken?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:05
klinkt heel simpel...

hdmi naar tv, optisch naar een goede versterker...
PS instellen dat geluid naar de optical out moet (versterker) en hebt perfect beeld en geluid ...

Waarom dan klooien met 3 hdmi kabels en 2 optische kabels? ? ?

ohja, rest even dan via versterker doen, beeld van deze dingen is ietsje slechter/vertragend, maar zal weinig verschil maken... en voila, 2 hdmi in naar tv..

[ Voor 31% gewijzigd door badnews.nl op 10-01-2010 12:48 ]

Verwijderd

Zo te zien kan je je PS3 gewoon op je versterker aansluiten via HDMI. Als je al een HDMI videokabel van je versterker naar je TV hebt lopen hoef je verder niets aan te passen, anders moet je ook van je versterker naar je TV een hdmi kabel aansluiten.

Een DVD speler heeft over het algemeen geen HDMI aansluiting, en voor DVD's kan je net zo goed je PS3 gebruiken toch? Dan hoef je verder alleen je HD decoder nog op de versterker aan te sluiten.

PS3 -> HDMI -> Versterker
HDTV Decoder -> HDMI -> Versterker
Versterker -> HDMI -> TV

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hey hallo op GoT verwachten we iets meer inzet dan alleen maar een lijstje met problemen posten en dan wachten op antwoord GoT is namelijk een discussieforum en geen vraag en krijg antwoord forum dus begin eens met het erbij pakken van de manuals want daar staat in hoe je apparaten het beste aan kan sluiten met welke kabels en waarom en het gebruik van leestekens is ook wel makkelijk want zoals je ziet is het zo niet te lezen...

greetzzzzzz en bedankt

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Maar zonder gekheid:

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Dus kijk je manual van de receiver en andere apparaten eens na, want daar staat gewoon in hoe je apparaten het beste aan kan sluiten en welke kabels je daar voor nodig hebt.

Om je dan deels op weg te helpen: je receiver beschikt alleen over HDMI Switching en niet over HDMI Processing. Je kan bijvoorbeeld de PS3 wel via HDMI eerst naar de receiver doen en dan via de receiver naar de tv, maar je moet van de PS3 dan nog steeds een optische kabel leggen naar de receiver. Dit omdat de Yamaha geen geluid uit het HDMI signaal kan halen. Voordeel van deze manier is wel dat je maar één HDMI kabel naar je tv hebt lopen voor het beeld. Geluid gaat dus via andere kabels...

Op dit moment ga ik het topic sluiten. Want ik mis met alle respect het eigen onderzoek naar de mogelijkheden. Maar wat ik nog veel meer mis is een goede en duidelijke post. Dus gebruik voortaan wat meer leesteken in je post. En daarmee bedoel ik niet nog meer uitroeptekens in je topictitel...

Alvorens je opnieuw een topic opent stel ik voor dat je kijk naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.