Kan niet meer posten op de frontpage :(

Pagina: 1
Acties:

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Hi , ik wilde net ff reageren op de frontpage maar ik krijg een message dat mn password niet oke is :(. Ik post niet dagelijks daar dus ik weet niet of er recentelijk het 1 of ander veranderd is. Zou iemand hier ff naar kunne kijken? bedankt.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Gebruik de passmailer.

• Hellhound
Mm , ff die passmailer gebruikt maar ik krijg username/passcombo nonexistent :(. En ik heb in het verleden toch echt kunnen reageren .
email hellhound666@usa.net.
Ik heb geen zin om opnieuw te reggen want dan kan ik natuurljk me nick niet meer gebruiken.
EDIT , ik sta daar waarschijnlijk nog geregd op helhound@forfree.at , maar die zijn ermee gekapt dus daar kan geen password naartoe gestuurd worden , kan dit veranderd worden? Je kan m ook sturen naar Hellhound@myrealbox.com aangezien die usa.net mail 1 grote spambox aan het worden is , bedankt alvast.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Juistem, omdat je e-mail adres niet klopt, krijg je hem dus. Ik zal je een nieuw wachtwoord sturen op het door jou aangeleverde adres, je moet echter zelf het e-mail adres wijzigen. Deal?

Bericht hierboven

• Hellhound
Oke cool , stuur m maar naar Hellhound@myrealbox.com das mn nieuwe mail adress , dan hoef ik m ook niet te veranderen :), bedankt.