Hallo allemaal,
Nu heb ik gister middag in alle vrolijkheid de radeon hd4890 gekocht.
Kaart erin gezet, meteen al verbaast dat dit me nou 2 slots kost.
1 netwerk kaart slot moest ik leeg maken voor de vidkaart.
Verdomd groot ding. Dat bevalt me helemaal niet.
Nou goed hij zat erin, dan zag ik 2 losse stekkertje in de doos.. die kan je blijkbaar aansluiten op de stekkertjes uit je voeding.. dezelfde de ook in je dvd-speler gaan enzo,, en in je harde schijf..
Het is een stekkertje met 4 gaatjes (uit mijn voeding dan hé) ik heb er stekkertjes bij met precies hetzlefde vormpje en dezelfde pinnetjes alleen zijn het maar 3 pinnetjes.. en de plek van de 4e is leeg.
Het leek alsof het klopte dus die heb ik er gewoon in gezet,, koste me 4 aansluitingen uit me voeding!!
En het zijn maar 2 stekkertjes.. nou goed de 2 stekkertjes zitten in me kaart alles leek goed te zitten bleedscherm aansluiten en aanzetten maar..
Alles ging goed,, ik wil mijn favoriete spel spelen (call of duty 2) ik start hem op spelen in veilige modus laatste sessie was anders blablabla optimale systeem settings instellen? ja, ja, ja doe allemaal maar...
Ik speel een paar minuten en dan springt mijn pc uit.. dit trouwens bij iedere game..
De kaart die voelt aardig warm..
De ventilator draait gewoon.
En alle driver updates zijn 100% up to date..
Wat is mijn probleem?
Moet ik deze kaart gewoon niet eens aansluiten op de voeding?
Waarom valt mijn pc steeds uit..
En hoort die kaart zoveel ruimte in te nemen?
Als iemand mij kan helpen?
Alvast bedankt.
Ps, ik heb geen balle verstand van computers ik speel alleen graag spelletjes in het weekend

dit is mijn kaart, op rechts dan boven in zie je die slots waar ik die draadjes met een tussenstuk uit mijn voeding kan aansluiten..
Nu heb ik gister middag in alle vrolijkheid de radeon hd4890 gekocht.
Kaart erin gezet, meteen al verbaast dat dit me nou 2 slots kost.
1 netwerk kaart slot moest ik leeg maken voor de vidkaart.
Verdomd groot ding. Dat bevalt me helemaal niet.
Nou goed hij zat erin, dan zag ik 2 losse stekkertje in de doos.. die kan je blijkbaar aansluiten op de stekkertjes uit je voeding.. dezelfde de ook in je dvd-speler gaan enzo,, en in je harde schijf..
Het is een stekkertje met 4 gaatjes (uit mijn voeding dan hé) ik heb er stekkertjes bij met precies hetzlefde vormpje en dezelfde pinnetjes alleen zijn het maar 3 pinnetjes.. en de plek van de 4e is leeg.
Het leek alsof het klopte dus die heb ik er gewoon in gezet,, koste me 4 aansluitingen uit me voeding!!
En het zijn maar 2 stekkertjes.. nou goed de 2 stekkertjes zitten in me kaart alles leek goed te zitten bleedscherm aansluiten en aanzetten maar..
Alles ging goed,, ik wil mijn favoriete spel spelen (call of duty 2) ik start hem op spelen in veilige modus laatste sessie was anders blablabla optimale systeem settings instellen? ja, ja, ja doe allemaal maar...
Ik speel een paar minuten en dan springt mijn pc uit.. dit trouwens bij iedere game..
De kaart die voelt aardig warm..
De ventilator draait gewoon.
En alle driver updates zijn 100% up to date..
Wat is mijn probleem?
Moet ik deze kaart gewoon niet eens aansluiten op de voeding?
Waarom valt mijn pc steeds uit..
En hoort die kaart zoveel ruimte in te nemen?
Als iemand mij kan helpen?
Alvast bedankt.
Ps, ik heb geen balle verstand van computers ik speel alleen graag spelletjes in het weekend
dit is mijn kaart, op rechts dan boven in zie je die slots waar ik die draadjes met een tussenstuk uit mijn voeding kan aansluiten..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 11:46 ]