Toon posts:

keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal
ik zou graag de mening van iemand weten welke monitor ik aan moet schaffen. Ik heb er niet erg veel verstand van, maar ik zoek een pc/tv monitor voor pc en xbox360( eventueel ook televisie). Ik twijfel tussen de syncmaster 2333HD en P2370HD. Welke zouden jullie mij aanraden?

alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou zeggen: begin bij **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?. Dan krijg je er verstand van en kun je beter voorbereid gaan zoeken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 14:02

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Denk er goed om wat je er mee, ik heb een samsung T260 gekocht, deze heeft HDMI/VGA/DVI aansluiting, alles wat ik nodig had dacht ik, tot ik mijn Wii wilde aansluiten en mijn pc met tv kaart (wat er toch al niet zag) kapot ging. Had ik toch maar 50 euro meer moeten geven voor de T260HD.

Voor de rest kan er weinig mis gaan, zorg dat 'ie full HD is zodat je op een mooie resolutie kan internetten al maakt het voor films en xbox en dergelijke niet veel uit of die full HD of HD ready is als je hem onder de 30" houd.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Ik zou naar gambieter luisteren, en inderdaad de link doorlezen, terwijl je bezig bent kan je natuurlijk ook meteen de FAQ doorlezen,

Jij wilt in je post weten welke monitor je moet aanschaffen, ik zou wel eens willen weten waarom jij denkt dat je niet aan regels van het forum hoeft te houden?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.