Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Toetsenbord] USB tobo over Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
Ik gebruik momenteel voor mijn HTPC een toetsenbord dat met een draadloze ontvanger over USB met de computer verbonden is. Het tobo is dus draadloos. Het probleem is echter dat het bereik daarvan dusdanig klein is dat ik een andere oplossing zoek.

Nu heb ik hier zo'n Bluetooth dongle liggen. Is het op één of andere manier mogelijk het signaal van die draadloze ontvanger over BT te sturen? Misschien via een bridge tussen USB en bluetooth dongle of iets dergelijks?

Misschien is zoiets niet mogelijk, ik weet het niet, vandaar deze vraag.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het een BT keyboard? Zoja, dan kan het. Zo nee, dan kan het niet.

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
Ok, duidelijk ;) Het was ook maar een gek hersenspinsel maar ik dacht van hé, misschien is dat toch wel op de één of andere manier mogelijk.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Je hebt wel draadloze USB extenders.. maar een BT keyboard is dan een stuk goedkoper.. zoals deze pricewatch: Logitech Cordless MediaBoard Pro (Qwertz) (alleen jammer van qwertz!)

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 09-01-2010 23:21 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Misschien dat je binnenkort een Wireless USB toetsenbord kunt vinden. Die techniek is inmiddels (bijna) volwassen genoeg voor dergelijke producten.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^ dan kan je toch beter voor BT gaan, wireless USB is niet gemaakt voor grote afstanden.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
DukeBox schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:21:
Je hebt wel draadloze USB extenders.. maar een BT keyboard is dan een stuk goedkoper.. zoals deze pricewatch: Logitech Cordless MediaBoard Pro (Qwertz) (alleen jammer van qwertz!)
Gelukkig is er ook gewoon een QWERTY versie van ;)

pricewatch: Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ach, ik zag hem toevallig staan op de FP.. en dacht ook van 'hé, das misschien wel wat voor mijn htpc'.. heb ooit eens een microsoft wireless keyboard gekocht voor daqt doeleinde, maar na 1 meter afstand houdt het al op. Jammer dat ze dat niet goed op de doos zetten. Ik gok dat TS ook zoiets heeft ;)

Pagina: 1