[iPhone 3G] Wel bereik maar kan niet bellen/sms'en

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01-2018
Sinds een week heb ik het probleem dat ik niet kan bellen, gebeld kan worden, niet kan sms'en of sms ontvangen ondanks dat ik wel bereik heb (ook 3G). Daarnaast valt het bereik ook vaker weg dan normaal en dit lijkt vooral 's avonds/ 's nachts zo te zijn. Ik woon in Amsterdam, zijn er meer mensen die hier last van hebben? En heeft iemand een oplossing? Ik heb m'n iPhone al gerestored maar dat mocht niet baten. Op dit moment lijkt het zo dat wanneer ik 3G uitzet, ik beter bereikbaar ben. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
Ik weet niet op welk netwerk je zit. Maar misschien is het netwerk overbelast? Je telefoon geeft dan wel aan dat je bereik hebt, maar je kan niet bellen/smsen of telefoontjes of smsjes ontvangen. Je zou contact op kunnen nemen met je provider om te vragen of er inderdaad problemen zijn waar je woont.

Dit zou het kunnen zijn, aangezien je blijkbaar op het GSM-netwerk wel bereikbaar bent :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01-2018
Zit bij T-Mobile. Het probleem lijkt nu opgelost te zijn door 3G uit te schakelen, ik las elders op het forum dat oude SIM-kaarten af en toe niet meer goed werken, zou dit het probleem met 3G kunnen vooroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

WBB schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:02:
Zit bij T-Mobile. Het probleem lijkt nu opgelost te zijn door 3G uit te schakelen, ik las elders op het forum dat oude SIM-kaarten af en toe niet meer goed werken, zou dit het probleem met 3G kunnen vooroorzaken?
Is niet geval, ik heb af en toe het zelfde probleem. iPhone opnieuw opstarten (uit en dan weer aan) lijkt bij mij in 99% van de gevallen het probleem op te lossen.

I am the great Cornholio!