Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik ben de laatste tijd op zoek naar software om gameplay te recorden. (Fraps, Wegame, Xfire)

Maar nu kwam de vraag in mij op of het mogelijk is mbv. mijn tv-kaart iets te recorden? :)
Het is een Hauppauge PVR 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 17:07
Ja dat is mogelijk, je zult het dan echter wel via een andere pc moeten opnemen.
De resolutie is dan echter niet zo hoog, afhankelijk hoe jij de tv-kaart aansluit.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:01
Misschien kun je je tv-out signaal opnemen. Je moet dan je desktop clonen naar je tv-out.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
@ Puch-Maxi: Hmm, jammer want ik zie het niet echt zitten om een computer te gaan verslepen. :)

@ NoepZor: Weet je hier toevallig goede links voor? Anders zoek ik zelf wel. :p

@ Joep: Ik heb het niet over tv-programma's opnemen. Wél over gameplay, van COD MW2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If I may ask.. What's wrong with FRAPS?

Ideaal programma, en er even vanuitgaande dat je niet op een P4 MW2 wilt draaien (geen idee of het wél mogelijk is)

FRAPS heeft sinds een van de latere versies aardig wat handige functies erbij gekregen (DWM, DX11 etc)

Gewoon een vraag.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:35:
If I may ask.. What's wrong with FRAPS?

Ideaal programma, en er even vanuitgaande dat je niet op een P4 MW2 wilt draaien (geen idee of het wél mogelijk is)

FRAPS heeft sinds een van de latere versies aardig wat handige functies erbij gekregen (DWM, DX11 etc)

Gewoon een vraag.:)
Welja, daar wordt je FPS automatisch gecapped op 30 FPS als je wil recorden. En dan speel ik niet echt op m'n beste online natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
A little bump down the topic road...
Pagina: 1