UPDATE: probleem was dat de LAN-functie was uitgeschakeld. Alles werkt nu dus weer! Sorry voor de onnodige topic!
Hallo,
Ik was zonet een hoop liedjes van een XP desktop aan het overzetten naar een Externe HDD via mijn laptop, via LAN.
Toen de overdracht aan de helft zat, werd de XP desktop afgesloten, en liep de overdracht vast, alsook mijn netwerk/internet verbinding via LAN.
Heb dan maar geprobeerd mijn laptop opnieuw op te starten, maar tijdens het 'Afmelden'-scherm, bleef hij maar "laden".
Toen maar de Aan/uit-knop ingehouden, en daarna opnieuw 'normaal' opgestart.
Nu heb ik het probleem dat de LAN-verbinding nog altijd NIET werkt!
Draadloos werkt WEL, en BETER dan voorheen!!
Maar ik wil natuurlijk ook LAN !!
Aan de LAN-poort van mijn laptop zie ik wel 2 kleine ledjes. Één brandt ALTIJD felgeel (ook als LAN-kabel uitgetrokken is), en één ledje brandt 'flikkerend' oranje, enkel als de LAN-kabel er in zit.
Graaaag hulp!
Hallo,
Ik was zonet een hoop liedjes van een XP desktop aan het overzetten naar een Externe HDD via mijn laptop, via LAN.
Toen de overdracht aan de helft zat, werd de XP desktop afgesloten, en liep de overdracht vast, alsook mijn netwerk/internet verbinding via LAN.
Heb dan maar geprobeerd mijn laptop opnieuw op te starten, maar tijdens het 'Afmelden'-scherm, bleef hij maar "laden".
Toen maar de Aan/uit-knop ingehouden, en daarna opnieuw 'normaal' opgestart.
Nu heb ik het probleem dat de LAN-verbinding nog altijd NIET werkt!
Draadloos werkt WEL, en BETER dan voorheen!!
Maar ik wil natuurlijk ook LAN !!
Aan de LAN-poort van mijn laptop zie ik wel 2 kleine ledjes. Één brandt ALTIJD felgeel (ook als LAN-kabel uitgetrokken is), en één ledje brandt 'flikkerend' oranje, enkel als de LAN-kabel er in zit.
Graaaag hulp!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 18:53 ]