Ik kan op mijn Windows 7 x64 Ultimate 2 bestanden niet verwijderen, de 2 bestanden zijn een overblijfsel van een vorige windows installatie, het gaat om bestanden van Macromedia flash. ik heb alles al geprobeerd, verwijderen via verkenner, via een cmd venster, zelfs met unlocker en een variant daarop, die geven keurig aan dat het bestand niet in gebruik is maar kunnen deze vervolgens niet verwijderen
Windows verkenner geeft de fout dat het bestand in gebruik zou zijn, echter ik kan niet bedenken waardoor ze in gebruik zouden zijn, ze staan op een 2e schijf en daarop staat verder alleen maar data. Het enige wat ik nog kan bedenken is de schijf formatteren maar aangezien er 300 GB aan data op staat die ergens anders naartoe zou moeten dan heb ik daar niet erg veel zin in... Iemand suggesties hoe dit op te lossen?
Dat zou een optie zijn, heb ik waarschijnlijk nog ergens liggen. zal hem meteen proberen 
Edit:
Het is geen Linux-CD maar een portable Windows XP omgeving, zou ook moeten kunnen tho
Edit 2:
Helaas het heeft niet mogen baten
unable to delete file, make sure the disk is not full and not write-access protected
Edit:
Het is geen Linux-CD maar een portable Windows XP omgeving, zou ook moeten kunnen tho
Edit 2:
Helaas het heeft niet mogen baten

[ Voor 61% gewijzigd door naam op 09-01-2010 17:26 ]
En dan toch een Ubuntu cd downloaden en gebruiken? Heb je ook al een schijfcontrole uitgevoerd op de schijf/partitie? Misschien is er wel een fout in het FS waardoor je 'm niet kan verwijderen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Schijfcontrole gedaan, geen fouten gevonden, ben nu bezig met het downloaden van een ubuntu isootje
[ Voor 12% gewijzigd door naam op 09-01-2010 17:49 ]
Ik denk dat je geen rechten hebt... (system ook niet)
Kijk eens bij security en zie of je wel de juiste rechten hebt.
Kijk eens bij security en zie of je wel de juiste rechten hebt.
Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Een update: verwijderen met een ubuntu cd ging niet
de rechten staan goed, had ik al naar gekeken, ik ben de eigenaar en heb dus full control rechten op het bestand..
Je geeft aan dat het om 2 bestanden gaat. Is het geen optie om deze 2 bestanden gewoon te laten staan?
zijn het deze files?
Flash9b.ocx
FlashUtil.exe of FlashUtil9b.exe
probeer
FlashUtil9b.exe -uninstallUnlock c:\oudewindows\System32\Macromed\Flash\Flash9b.ocx
(c:\oudewindows aan te passen met het juiste path op tweede harde schijf)
of door de map te hernoemen-verplaatsen en dan deleten na reboot
is zeker geen fout van harde schijf
Flash9b.ocx
FlashUtil.exe of FlashUtil9b.exe
probeer
FlashUtil9b.exe -uninstallUnlock c:\oudewindows\System32\Macromed\Flash\Flash9b.ocx
(c:\oudewindows aan te passen met het juiste path op tweede harde schijf)
of door de map te hernoemen-verplaatsen en dan deleten na reboot
is zeker geen fout van harde schijf
[ Voor 24% gewijzigd door ajouin op 11-01-2010 00:40 ]
Pagina: 1