Ik converteer Word 2003 en Excel 2003 files naar pdf in Acrobat Pro 9 onder Windoms XP. Het gaat in totaal om 15 documenten met 50 pagina´s. Bij de conversieslag lijkt alles goed te gaan en maakt ie er 1 pdf file van. Als ik echter de pagina´s doorkijk dan zijn random een aantal pagina´s blanco. Vervolgens heb ik de Word en Excel files handmatig stuk voor stuk met PDF creator geconverteerd naar pdf en deze vervolgens aangeboden aan Acrobat Pro 9 en wederom hetzelfde resultaat. Het gaat om dezelfde pagina´s die wederom blanco zijn. Weet iemand wat er fout gaat.
Moeilijk te zeggen als je niet vertelt om wat voor soort document het gaat, of er speciale dingen op die pagina's staan (formules, afbeeldingen, vreemde fonts), hoe je de pdf-conversie hebt ingesteld staan, etc. Gebeurt het ook op een andere PC, met andere versies van Acrobat, of als je met Office 2007 als pdf opslaat?
Zonder enige specifieke informatie is er niets over te zeggen
Zonder enige specifieke informatie is er niets over te zeggen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ben het met gambieter eens dat je maar een schamel scenario schets. Je lijkt ook weinig geprobeerd te hebben.
• Probeer het document waarin het mis gaat eens te herstellen via de herstel functie in het openen-venster.
• Wat je ook kan doen is het hele document copieren naar een nieuw document (Select all, copy, new, paste).
• En als je de Acrobat printer gebruikt?
• Probeer het document waarin het mis gaat eens te herstellen via de herstel functie in het openen-venster.
• Wat je ook kan doen is het hele document copieren naar een nieuw document (Select all, copy, new, paste).
• En als je de Acrobat printer gebruikt?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
IK heb het op kantoor geprobeerd en daar heb ik alleen 2003 software en kon dus alleen daar proberen. Misschien schets ik een mager scenario maar het probleem heeft bij 6 uur bezig gehouden. Naast PDF creator ook PDF Sam gebruikt met hetzlefde resultaat. Zojuist opnieuw geprobeerd met 2007 en daar werkt alles wel goed.
Verwijderd
Gebruik een opensource variant zoals OpenOffice (.doc -> .pdf), deze werken altijd prima
. Kijk ook of het onder Evince wel werkt (pdf openen).
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 16:14 ]
Dan zou het dus aan het document kunnen liggen. Ben benieuwd of je het wel normaal afgedrukt krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:06:
IK heb het op kantoor geprobeerd en daar heb ik alleen 2003 software en kon dus alleen daar proberen. Misschien schets ik een mager scenario maar het probleem heeft bij 6 uur bezig gehouden. Naast PDF creator ook PDF Sam gebruikt met hetzlefde resultaat. Zojuist opnieuw geprobeerd met 2007 en daar werkt alles wel goed.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Pagina: 1