Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views

Verwijderd

Topicstarter
Hee beste tweakers,

Ik heb dan laatst de CM M520 gekocht en probeer mijn systeem nu op te starten en er gebeurt niks. Het rode lampje ernaast geeft ook geen licht, casefans draaien en gloeien niet en ik weet niet wat het probleem is (denk wel de voeding). Heeft iemand een idee?

Mvg

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als de PC helemaal niks doet, is het vaak idd de voeding.
Maar om hier zeker van te zijn moet je natuurlijk er een andere erin drukken. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb het Jomanda en Char gevraagd, en beiden zeggen dat er boze geesten zijn die je computer haten.

En nu serieus: testen, testen en testen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen om je probleem te achterhalen. Als je vermoedt dat het de voeding is, test dan eens een andere, dan weet je of het probleem daar wel of niet vandaan komt.

Omdat we verwachten dat je dit soort dingen eerst test voordat je een topic opent gaat dit topic op slot. Mocht je na het doornemen van Hangen en Opstartproblemen troubleshooter nog steeds tegen problemen aanlopen, dan kun je uiteraard een topic openen in het daarvoor bestemde gedeelte.

Dit topic is gesloten.