Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PS3 controller + far cry 2 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds vandaag Far Cry 2.

Ik hem 's ochtends in me playstation 3 gestopt. Maar hij doet het niet.... hij start wel op, maar ik krijg alleen zwart beeld en vervolgens zegt me tv na een tijdje 'geen signaal' . Maar andere spellen opstarten doet die wel.

En sinds ik far cry 2 heb opgestart heeft me ps3 controller ook keuren. Ik wou modern warfare 2 doen... 2 potjes niks aan de hand. Maar nu doet me controller vaag. IK kan bijv. niet naar rechts draaien (links ook bijna niet) en sprinten enzo doet het ook niet egt.

En toen ging ik een ander spel proberen, maarja daar precies hetzelfde.

Dus wtf is aan de hand?

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Controller fuk'd? Heb je een andere bij de hand? Heb je daar ook het probleem mee?

Misschien kan je ook eens proberen om de laatste nieuwe firmware te installeren, als dat nog niet gebeurd is...
Blijkbaar zijn er meer probs met Far Cry 2 (zowel PC als PS3 versie). Misschien moet je eens proberen de display instellingen van je PS3 aan te passen.

[GoT] TF2 Clan

Verwijderd

Topicstarter
Far Cry 2 doet het nu wel :D Weet niet waar het aan lag, maar me controller doet nog wel vaag....

die linker analoge stick reageert niet goed, de rest van de knopjes enzo wel.

heb trouwens geen andere...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 10:17 ]