mythtv en antec veris fusion

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Zoals de titel doet vermoeden heb ik een Antec Veris Fusion behuizing waarop ik Mythtv (Mythbuntu) wil draaien. Heb inmiddels het systeem geinstalleerd maar krijg de afstandsbediening niet aan de praat, terwijl dit "out-of-the-box" zou moeten werken. Zie ook deze link: http://www.mythtv.org/wiki/Antec_Fusion_lirc

Het commando lsusb geeft exact de afstandsbediening weer waarover in de link wordt gesproken. Goed om te vermelden is dat het systeem wel opstart als dmv de afstandsbediening, maar dat werkt ook als ik de draadjes van de lcd/ir niet heb aangesloten op het moederbord.

Heb het systeem door de winkel laten configureren maar heb inmiddels ook al gecheckt of lcd/IR goed is aangesloten en dat lijkt wel het geval. Heb ook een andere afstandsbediening geprobeerd die een eigen IR receiver heeft via USB, dit werkt wel.

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?

[ Voor 10% gewijzigd door x-wolf op 09-01-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:04
hallo x-wolf,

Wanneer je op de command line inlogd en je geeft het commando "irw" , als je vervolgens op de AB drukt moeten er allerlei commando's over je scherm vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Dank. Inmiddels is gebleken dat ik het goed had geconfigureerd. Het bleek gewoon falende hardware.....