Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Meer een foutje dan een bewuste keuze. De 1920x1200 (niet wuxga) hoort eigenlijk een resolutie te zijn voor televisies. Omdat je bij het invoeren van monitoren ook alle resoluties kunt kiezen van tv's, is er blijkbaar 28 keer iemand geweest die niet de juiste waarde heeft gekozen.
Het is niet zo makkelijk om dat ter plekke te fixen, want dan zou ik alle monitoren langs moeten lopen. Hij staat bij deze op het lijstje om binnenkort een keer opgepakt te worden
.
Het is niet zo makkelijk om dat ter plekke te fixen, want dan zou ik alle monitoren langs moeten lopen. Hij staat bij deze op het lijstje om binnenkort een keer opgepakt te worden
Is het niet een idee om daar iets op te bedenken? Aangezien het nu in het vervolg weer kan gebeuren. Waarom uberhaupt niet die 1920 * 1200 mergen met die van televisies in plaats van 2 losse? Dat is met de andere resoluties toch ook zo?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Bij deze is het langsgelopen, fix0red dusJimp schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:03:
Het is niet zo makkelijk om dat ter plekke te fixen, want dan zou ik alle monitoren langs moeten lopen. Hij staat bij deze op het lijstje om binnenkort een keer opgepakt te worden.
Aaaaaaaand it's gone.....
De spec 1920x1200 is weggehaald.
De spec 1920x1200 is weggehaald.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Misschien overheen gelezen in de aanloop naar de feestdagen. Het is in ieder geval opgelost nu
Pagina: 1