Toon posts:

1366 of 1156 moederbord...

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnen aanzienlijke tijd een nieuwe pc aanschaffen. Nu is mijn vraag, met het oog op de toekomst, wat voor moederbord ik moet kiezen. Zit er meer toekomst in Intels socket 1156 of 1366?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 12:13 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

Ik denk dat dit topic wel een aanrader is om te lezen: [Discussie] multi-core Intel's: Core 2, i5 & i7 - deel 2
Daarin wordt jouw specifieke vraag in besproken, en ook alle andere zaken waaraan je wellicht nog niet gedacht hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me al suf gegoogled, en op de website van Intel gezocht, maar werd dan niet wijzer van. Hier op het forum is zoveel informatie te vinden, dat er door middel van de zoek functie teveel topics naar boven kwamen drijven.
Dank voor je snelle reactie !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[Discussie] multi-core Intel's: Core 2, i5 & i7 - deel 2 is idd een prima punt om te zien wat er de komende tijd voor de verschillende platforms uitkomt. wat er verder in de toekomst gaat komen kan niemand je vertellen, dat ligt er maar helemaal aan wat Intel gaat uitbrengen.

Omdat we geen glazenbollen hebben gaat dit topic dus dicht. Discussies over toekomstige cpu's kunnen mooi in [Discussie] multi-core Intel's: Core 2, i5 & i7 - deel 2

Dit topic is gesloten.