Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

help, browser loopt vast bij afspelen filmpjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik het volgende probleem: Tijdens het afspelen van een filmpje op youtube/dumpert loopt de browser soms volledig vast. Volledig wil zeggen, zowel de muis als mijn toetsenbord doen het niet meer, dus ik kan niks doen behalve de computer opnieuw opstarten.

Het gebeurt niet altijd, denk 1 op de 5 keer, en soms gebeurt het bij het begin van het filmpje en soms bij het einde. Ik krijg geen foutmeldingen: niet bij het vastlopen maar ook niet na het opnieuw opstarten, waardoor ik geen idee heb waar het aan kan liggen.

Ik heb verschillende browsers geprobeerd (IE, opera, firefox) maar allemaal hebben ze hetzelfde probleem. Ook heb ik de drivers (divx, xvid, ac3 filter), flash player en java ge un-installed, gereboot en opnieuw geinstalleerd. Helaas hielp dit niet.

Heel irritant, dat is duidelijk. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen, of misschien een idee hoe ik daar achter kan komen?

Steven

• who
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 22:54

who

Heb je de cache's ook een keer opgeschoond?
Zelf gebruik in hiervoor Ccleaner. Deze verwijdert ook het materiaal wat Windows overlsaat.

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:55

_AN

Apart probleem, zeker omdat het in verschillende browser gebeurt.

Ik vermoed dat het met de videokaart heeft te maken.

1. Heb je al gekeken of je de laatste driver(s) hebt geïnstalleerd?
2. Nadat Windows is vastgelopen, heb je toen in het Windows logboek gekeken voor eventuele fouten?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een fervent ccleaner gebruiker, dus met de cache's zit het wel goed. In het logboek staan trouwens ook geen foutmeldingen.

Ik heb nu de laatste driver geinstalleerd voor de videokaart, ben benieuwd of er nu nog problemen komen...

De ventilator maakt trouwens wel constant overuren. Zou dat er iets mee te maken hebben? Dat de videokaart te warm wordt? Ik gebruik PC wizard om temperaturen te bekijken. De 'acpi thermal zone' is 62 graden, zou dat de videokaart zijn?

Steven

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:39
Ik heb hier toevallig gisteren naar gezocht. Dumpert gaat bij mij ook naar 50% cpu bijna (aka.. 1 core op 100% cpu!)

Alles reinstalled.. nix..

Ik gebruik windows 7 ultimate x64 met flash player 10.

- Downgraden naar Flash9 lost niets op.
- Installen van Adblock plus filtert wat andere flash van de pagina dus load wordt iets minder.

Het lijkt een incompatibility iets te zijn met win7 x64 en flash player?

Maar niemand heeft er een oplossing voor.

Verwijderd

Topicstarter
ai, ok. Ik heb trouwens windows xp.

Net toevallig een vriend van mij gesproken die dezelfde laptop heeft (Toshiba SA60), en hij blijkt hetzelfde probleem te hebben. Doet mij vermoeden dat de hardware er ook wel wat gevoelig voor is.

Verwijderd

Ik heb windows 7 pro x64 en bij mij loopt flash vast als ie volledig scherm gaat. Hij gaat van zwart naar wit je ziet de muis soms maar alles duurt echt eeuwen en de enige oplossing is opnieuw opstarten.
gegarandeerde vastloper: hier

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 21:18 ]

Pagina: 1