Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nederlandse Wordpad installeren op XP Engels OS

Pagina: 1
Acties:

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:20

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Ik heb voor mijn schoonmoeder de computer opnieuw geïnstalleerd.

Nu heb ik er een Engelse XP Professional opgezet, terwijl ze hiervoor een Nederlandse had.
Dat is op zich geen probleem, alleen met Wordpad (waar ze oefeningen in moet doen voor een computercursus) is dit lastig.

Vraag: kan ik de Nederlandse Wordpad apart installeren? (en zo ja: hoe kom ik daar aan?).
Ik heb begrepen dat de taal van XP in zijn geheel alleen te veranderen is als hij multi-langual geïnstalleerd is; dat is hier niet het geval.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:55

rg-mohwa

Phoe Hé

wat je ook kunt doen is een language pack erop zetten zodat heel windows in het nederlands beschikbaar is incl Wordpad

Had iets beter moeten lezen :+ ...je hebt geen language pack's

[ Voor 23% gewijzigd door rg-mohwa op 09-01-2010 11:48 . Reden: lezen is moeilijk ]

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 20:41
Probeer eens de .exe van WordPard (wordpad.exe?) te kopieren vanaf een nederlandse windows xp naar een engelse windows xp.

Kans dat dat je oplossing is.