Geachte Tweakers,
Ik heb een verzoek omtrent het helpen uitzoeken van een docking station voor mijn M2400 dell precision mobile workstation laptop. Mijn eisen hieraan zijn:
aansluitingen voor:
VGA beeldscherm (mannelijke stekker, dus vrouwelijke ontvanger) (desnoods een DVI-I)
dus compatibel met 'presentatie modus' voor extern beeldscherm (Acer X243HQ)
audio aansluiting
Internet kabel
paar USB poorten
niet duurder dan 70 euro (liefst nog minder)
niet groter dan 50x50x50 (moet daar dus inpassen)
en het liefst een doorverbinding via een USB kabel of dergelijke (met een redelijk lange kabel, maar dat valt nog te bezien)
extra's: goeie garantie
Mijn vraag hierbij ook: zijn er mogelijkheden voor deze prijs? Ik heb kort op internet gezocht maar nog geen dockingstation getroffen die ook mijn VGA beeldscherm doorkoppelt.
Alvast bedankt!
Ik heb een verzoek omtrent het helpen uitzoeken van een docking station voor mijn M2400 dell precision mobile workstation laptop. Mijn eisen hieraan zijn:
aansluitingen voor:
VGA beeldscherm (mannelijke stekker, dus vrouwelijke ontvanger) (desnoods een DVI-I)
dus compatibel met 'presentatie modus' voor extern beeldscherm (Acer X243HQ)
audio aansluiting
Internet kabel
paar USB poorten
niet duurder dan 70 euro (liefst nog minder)
niet groter dan 50x50x50 (moet daar dus inpassen)
en het liefst een doorverbinding via een USB kabel of dergelijke (met een redelijk lange kabel, maar dat valt nog te bezien)
extra's: goeie garantie
Mijn vraag hierbij ook: zijn er mogelijkheden voor deze prijs? Ik heb kort op internet gezocht maar nog geen dockingstation getroffen die ook mijn VGA beeldscherm doorkoppelt.
Alvast bedankt!