[Hi ] Zonder melding overgezet naar ander abonnement

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
In juni 2008 heb ik een Hi25 en Eindeloos Online afgesloten.
Op 15 oktober heb ik mijn bundel omgezet naar Hi30. Dit kon kosteloos en zonder verlenging van contract.
Mijn contract loopt dus nog tot juni 2009.

Maar wat blijkt nu ineens. Ik heb niet meer Eindeloos Online, maar Eindeloos Online 2009.
Eindeloos Online 2009 heeft andere voorwaarden, wat precies weet ik niet maar er hangt sowieso een andere FUP aan.
Ik vraag me af of dit zomaar kan. Er is ook niks over gemeld op de website. Maar Eindeloos Online is een aparte bundel welke ik niets aan veranderd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManiacsHouse schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:01:
In juni 2008 heb ik een Hi25 en Eindeloos Online afgesloten.
Op 15 oktober heb ik mijn bundel omgezet naar Hi30. Dit kon kosteloos en zonder verlenging van contract.
Mijn contract loopt dus nog tot juni 2009.

Maar wat blijkt nu ineens. Ik heb niet meer Eindeloos Online, maar Eindeloos Online 2009.
Eindeloos Online 2009 heeft andere voorwaarden, wat precies weet ik niet maar er hangt sowieso een andere FUP aan.
Ik vraag me af of dit zomaar kan. Er is ook niks over gemeld op de website. Maar Eindeloos Online is een aparte bundel welke ik niets aan veranderd heb.
Waarom niet eerst met Hi klantenservice contact opnemen? Mogelijk zijn de twee contracten gelinkt, je kunt alleen Eindeloos online (2009) nemen als je een contract neemt. Maar bel ze eerst eens op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vermoed dat dit een kleine lettertjes achter een nog kleinere link issue is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-09 13:45
Grote kans dat de FUP in 2010 (voor nieuwe abonnementen) aangepast wordt en dat ze hiermee refereren naar de voorwaarden van vorig jaar (2009)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:03:
[...]

Waarom niet eerst met Hi klantenservice contact opnemen? Mogelijk zijn de twee contracten gelinkt, je kunt alleen Eindeloos online (2009) nemen als je een contract neemt. Maar bel ze eerst eens op.
Mmm kuch, omdat ik er net achter kwam en nieuwgierig ben of meerdere dit bemerkt hebben. ;)
De contracten zijn beide tegelijk afgesloten. Maar dan nog lijkt mij dat ze dit dienen te vermelden aangezien het om 2 aparte producten gaat.
twiFight schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:08:
Ik vermoed dat dit een kleine lettertjes achter een nog kleinere link issue is
Ik heb de procedure om je bundel te wijzigen nog eens doorlopen totdat je daadwerkelijk moet bevestigen. Nergens een melding of dat befaamde vraagtekentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:54

DUX

blijft ook nu voor Oranje

2008? 2009? 2010?

Ik weet in ieder geval dat er op 1 juni 2009 een nieuwe set voorwaarden is verschenen die inging bij het (her-)afsluiten van Eindeloos Online contracten. De aanduiding 2009 zou hiernaar kunnen refereren omdat deze wezenlijk verschilt van de voorwaarden van < 1 juni 2009, en niet zozeer omdat er een nieuwe set voorwaarden op komst is. Dat er sinds 1 juni 2009 nieuwe voorwaarden zijn staat gewoon op de site: http://www.hi.nl/web/show/id=212976

offtopic:
Ik ben zelf klant van voor die wijziging, en nu ook na die wijziging. Ik wilde voor je kijken of ik ook die toevoeging 2009 had, maar ondanks dat ik een papieren contract heb voor een abonnement met eindeloos online staat er op de Hi-website dat ik prepaid bel :?

[ Voor 8% gewijzigd door DUX op 09-01-2010 00:20 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online
Ik heb Eindeloos Online niet opnieuw afgesloten, het contract daarvoor loopt vanaf juni 2008. Dus zou voor mij hieronder nog moeten gelden.
"* Heb je Eindeloos Online afgesloten vóór 1 juni 2009, dan is deze Fair Use Policy van toepassing.http://www.hi.nl/web/show/id=299087

Dat ik voor mijn Hi30 in de nieuwe voorwaarden kan ik me deels voorstellen, aan de andere kant ook weer niet. Er word namelijk nergens gerept over een nieuw of ander contract waarbij andere voorwaarden gelden. Ik verleng mijn bestaande contract ook niet, want ik wijzig puur de bundel. Beetje vage bedoeling weer eens van Hi.

Maar ik zal morgen eens de klantenservice bellen.
En nu gaat ik pitten :O

[ Voor 41% gewijzigd door ManiacsHouse op 09-01-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Volgens mij is de FUP bij beide vrijwel hetzelfde:

Oud:
Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online.
Nieuw:
* Als je in een maand meer dan 10 x het gem. verbruikt (van alle klanten met deze bundel) wordt je snelheid de rest van die maand tijdelijk verlaagd.
Niet echt boeiend dus :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Glashelder schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:41:
Volgens mij is de FUP bij beide vrijwel hetzelfde:
Meer verschillen hoor o.a.: bij de oude wordt je na herhaaldelijk 'misbruik' afgesloten, terwijl bij de nieuwe je in snelheid naar beneden gezet wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op het moment dat je je abonnement veranderd accepteer je de nieuwe voorwaardes...Maar in dit geval is het niet zo boeiend je snelheid gaat omlaag maar mag "onbeperkt" verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
B0MBACI schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 03:09:
Op het moment dat je je abonnement veranderd accepteer je de nieuwe voorwaardes...Maar in dit geval is het niet zo boeiend je snelheid gaat omlaag maar mag "onbeperkt" verder gaan.
Onzin, dat is alleen als je verlengt. Als je binnen je contract een hogere bundel neemt, mogen de voorwaarden niet zomaar wijzigen. Daarom heet het "binnen je contract", je hebt iets afgesproken.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
PinokkioTV schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 09:59:
[...]

Onzin, dat is alleen als je verlengt. Als je binnen je contract een hogere bundel neemt, mogen de voorwaarden niet zomaar wijzigen. Daarom heet het "binnen je contract", je hebt iets afgesproken.
onzin. Als jij een bundel hebt die niet meer bestaat, maar wel graag meer belminuten wilt, dan stap je over naar de huidige bundels, lijkt me erg logisch. Bij de nieuwe abonnementen hoort een nieuwe internetbundel, so be it.

En ik snap dit weer even niet hoor, mensen die gelijk op internet gaan lopen huilen "ze hebben mijn bundel aangepast :'( Ik weet niet wat er veranderd is, maar ik kom wel gelijk huilen :'(". Bel gewoon lekker met KPN Hi, heb je gelijk je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online
addictive schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:03:
[...]

onzin. Als jij een bundel hebt die niet meer bestaat, maar wel graag meer belminuten wilt, dan stap je over naar de huidige bundels, lijkt me erg logisch. Bij de nieuwe abonnementen hoort een nieuwe internetbundel, so be it.

En ik snap dit weer even niet hoor, mensen die gelijk op internet gaan lopen huilen "ze hebben mijn bundel aangepast :'( Ik weet niet wat er veranderd is, maar ik kom wel gelijk huilen :'(". Bel gewoon lekker met KPN Hi, heb je gelijk je antwoord :)
Mijn oude bundel bestond nog (Hi25) en ben een stap hoger gaan zitten (Hi30) er staat nergens dat je dan van contract veranderd en dat je internetbundel dan ook wijzigt. Simpel. Al zijn de voorwaarden dan misschien algemeen gezien niet slechter (wat natuurlijk wel zo had kunnen zijn) is het simpel gezegd verplicht om je op de hoogte te stellen dat je andere voorwaarden krijgt. Dit word nergens gemeld.
Daarnaast heb ik niet om verandering van mijn Eindeloos Online gevraagd. Punt. En nee ik zit niet te huilen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 23:03
Helaas is het inderdaad wel zo dat als er tussendoor een nieuw type abonnement is gekomen dat ze de oude niet meer kunnen aansluiten. Het verschil zit hem in het feit dat je bij je oude (een Hi 25 B&S) 25 cent buiten de bundel betaalde en bij je nieuwe (een Hi 30 B&S 2009) 30 cent. Daar komt bij dat ze in hun systeem geen internetbundel van voor 2009 bij een 2009 abonnement kunnen aansluiten.

Maar verder snap ik het probleem eerlijk gezegd niet, je zat op 128kbit/s en je zit nu op 384kbit/s. Een verdere wijziging is dat, als je meer dan 10x het gemiddelde gebruikt je snelheid verlaagd zal worden naar (let op!): 128kbit/s! Volgens mij is het voor jou dus absoluut geen negatieve wijziging (sterker nog, heel veel 'oude' Hi klanten voelen zich gedupeerd doordat zij nog de 128kbit/s snelheid hebben en alle nieuwe klanten de 384kbit/s krijgen).

Wellicht dat ze je dit wel hadden moeten vermelden, maar er zit geen negatieve voorwaarden voor jou aan vast (afgezien van het buiten de bundel tarief) en als je hoger wil: tsja, zij kunnen het niet op een andere manier doen.

EDIT: Ik snap je punt dus wel, maar ik vind persoonlijk niet dat het iets is om een punt van te maken daar het geen negatief effect op de internetbundel zelf zal hebben. Principieel gezien heb je wel gelijk, ze hadden het moeten vermelden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Arjan90 op 09-01-2010 10:36 . Reden: Motivatie ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Sp!tF!re schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:29:
Helaas is het inderdaad wel zo dat als er tussendoor een nieuw type abonnement is gekomen dat ze de oude niet meer kunnen aansluiten. Het verschil zit hem in het feit dat je bij je oude (een Hi 25 B&S) 25 cent buiten de bundel betaalde en bij je nieuwe (een Hi 30 B&S 2009) 30 cent. Daar komt bij dat ze in hun systeem geen internetbundel van voor 2009 bij een 2009 abonnement kunnen aansluiten.
ManiacsHouse schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:21:
[...]

Mijn oude bundel bestond nog (Hi25) en ben een stap hoger gaan zitten (Hi30)
Ohja? De niewe bundels zijn per 1 januari ingegaan met een aantal verschillen:
-je betaalt nu altijd per minuut
-je buiten de bundel tarief is omhoog gegaan van 30 cent naar 33 cent
-minder minuten in de bundel
-etc
er staat nergens dat je dan van contract veranderd en dat je internetbundel dan ook wijzigt. Simpel. Al zijn de voorwaarden dan misschien algemeen gezien niet slechter (wat natuurlijk wel zo had kunnen zijn) is het simpel gezegd verplicht om je op de hoogte te stellen dat je andere voorwaarden krijgt. Dit word nergens gemeld.
De helft van de medewerkers weet dat ook niet hoor. En aan zo'n verandering verdienen ze niets (gaan er zelfs op achteruit, aangezien jij nu minder snel buiten de bundel belt/smst), dus dat handelen ze zo snel mogelijk af ;)
Daarnaast heb ik niet om verandering van mijn Eindeloos Online gevraagd. Punt. En nee ik zit niet te huilen. }:O
Dus wanneer je van een racefiets naar een mountainbike gaat ga je ook klagen omdat je ineens andere banden hebt? Sommige dingen zijn gewoon niet met elkaar compatible. Bij nieuwe bundels zitten nu eenmaal andere toevoegingen.

Let wel, ik vind ook dat de medewerker het je had moeten vertellen! Alleen vind ik het 'raar' om gelijk in een topic te gaan lopen schreeuwen, zonder eerst met KPN Hi te bellen, en al helemaal voordat je weet wat er überhaupt veranderd is ;)

[ Voor 13% gewijzigd door addictive op 09-01-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online
Euhm ik kom achter steeds meer :)
Als ik het zo lees is niet alleen de voorwaarde van mijn Internet veranderd maar ook dat van mijn belbundel.
Ik zit dus ook met mijn belbundel met andere voorwaarden. Dit word op de website niet zo aangegeven. Naar mijn weten kon ik ook altijd downgraden na een upgrade. Als ik op de site kijk is dit ook niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
addictive schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:49:
[...]

[...]
Ohja? De niewe bundels zijn per 1 januari ingegaan met een aantal verschillen:
-je betaalt nu altijd per minuut
-je buiten de bundel tarief is omhoog gegaan van 30 cent naar 33 cent
-minder minuten in de bundel
-etc
Alsjeblieft, verkoop geen onzin.

- Je betaalt alleen de eerste minuut volledig (tenzij je een Hi Online hebt), het toevoegsel 2009 heeft hier niets aan veranderd
- Je buiten de bundeltarief is 30 cent (nog steeds, geen wijziging in geweest, praat geen onzin), het toevoegsel 2009 heeft dit veranderd. Dit was voorheen 25 cent.
- Hi 30 is altijd 240 belminuten of 480 sms'jes geweest in de Bel & SMS vorm, het toevoegsel 2009 heeft hier niets aan veranderd.

Ik heb werkelijk geen idee waar je jouw informatie vandaan haalt, dit zijn de huidige voorwaarden van de Hi Bel & SMS 2009 abonnementen zoals zij aangesloten worden. Zoals gezegd staan deze los van de Hi Online abonnementen (korting op je bundel, maar uiteindelijk veel duurder als je veel gesprekken á 1:02 hebt).

@ManiacsHouse: ik begrijp dat dit je niet is verteld? Dit is wel slordig te noemen (hoewel ik er bang voor ben dat een deel van de medewerkers het nite weet, hoe slecht dat ook mag zijn), kijk voor de zekerheid nog even welk B&S je hebt: als er 2009 achter staat heb je dus inderdaad een hoger tarief buiten de bundel. Downgraden na een upgrade durf ik niets van te zeggen, dit is helaas een gebied wat nergens duidelijk omschreven staat (lees: grijs gebied). Via de site zou dit denk ik sowieso niet kunnen, daarvoor zou je echt de klantenservice moeten bellen (je hebt de vorige wijziging - hi 25 naar hi 30 - via de website gedaan begrijp ik?)

[ Voor 22% gewijzigd door Arjan90 op 09-01-2010 11:07 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Sp!tF!re schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:04:
[...]

Alsjeblieft, verkoop geen onzin.

- Je betaalt alleen de eerste minuut volledig (tenzij je een Hi Online hebt), het toevoegsel 2009 heeft hier niets aan veranderd
- Je buiten de bundeltarief is 30 cent (nog steeds, geen wijziging in geweest, praat geen onzin), het toevoegsel 2009 heeft dit veranderd. Dit was voorheen 25 cent.
- Hi 30 is altijd 240 belminuten of 480 sms'jes geweest in de Bel & SMS vorm, het toevoegsel 2009 heeft hier niets aan veranderd.

Ik heb werkelijk geen idee waar je jouw informatie vandaan haalt, dit zijn de huidige voorwaarden van de Hi Bel & SMS 2009 abonnementen zoals zij aangesloten worden. Zoals gezegd staan deze los van de Hi Online abonnementen (korting op je bundel, maar uiteindelijk veel duurder als je veel gesprekken á 1:02 hebt).
Vanuit mijn hoofdkantoor (onafhankelijke telecomretailer) heb ik te horen gekregen dat per 1 januari 2010 de voorwaarden zijn veranderd voor de KPN Hi abonnementen.

http://www.telecompaper.com/nl/article.aspx?cid=710279

[ Voor 4% gewijzigd door addictive op 09-01-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik geloof je gelijk, maar dit geldt natuurlijk niet voor iemand die een 2009 abonnement heeft. Deze voorwaarden worden niet ingezet voor bestaande klanten (er zitten immers negatieve wijzigingen in dus dan zou iedereen zijn abonnement kunnen opzeggen, dat gaat Hi niet laten gebeuren).

Zoals te lezen heeft ManiacsHouse op 15 oktober dit jaar (neem ik aan) zijn bundel aangepast, hij valt dus binnen de 2009 abonnementen. De bundel die jij noemt zal waarschijnlijk 2010 heten, maar is vziw nog niet ingegaan (in ieder geval niet voor alle retailers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online
Sp!tF!re schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:04:
[...]

@ManiacsHouse: ik begrijp dat dit je niet is verteld? Dit is wel slordig te noemen (hoewel ik er bang voor ben dat een deel van de medewerkers het nite weet, hoe slecht dat ook mag zijn), kijk voor de zekerheid nog even welk B&S je hebt: als er 2009 achter staat heb je dus inderdaad een hoger tarief buiten de bundel. Downgraden na een upgrade durf ik niets van te zeggen, dit is helaas een gebied wat nergens duidelijk omschreven staat (lees: grijs gebied). Via de site zou dit denk ik sowieso niet kunnen, daarvoor zou je echt de klantenservice moeten bellen (je hebt de vorige wijziging - hi 25 naar hi 30 - via de website gedaan begrijp ik?)
Ik heb volgens hi.nl het volgende:
Hi Abonnement:
Hi bel&sms E30
Voordeelbundels:
Hi Eindeloos Online 2009
Hi Verdubbel je sms

De E30 was een E25 die ik in oktober 2009 hebt verhoogd. De contractduur is nog steeds hetzelfde volgens de site. Zichtbaar voor mij is er dus niks veranderd behalve dan de E25 in een E30 en ineens Eindeloos Online 2009. Nergens (ook niet bij het wijzigen) een melding dat ik onder andere voorwaarden (=ander contract) bel/internet.
Verder naar mijn weten ook geen schriftelijke bevestiging.

Exacte datum van omzetting kan ik niet vinden aangezien Rekening Online van Hi er weer eens uitligt. Dat blijft ook een farce.

[ Voor 6% gewijzigd door ManiacsHouse op 09-01-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Sp!tF!re schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:21:
Ik geloof je gelijk, maar dit geldt natuurlijk niet voor iemand die een 2009 abonnement heeft. Deze voorwaarden worden niet ingezet voor bestaande klanten (er zitten immers negatieve wijzigingen in dus dan zou iedereen zijn abonnement kunnen opzeggen, dat gaat Hi niet laten gebeuren).

Zoals te lezen heeft ManiacsHouse op 15 oktober dit jaar (neem ik aan) zijn bundel aangepast, hij valt dus binnen de 2009 abonnementen. De bundel die jij noemt zal waarschijnlijk 2010 heten, maar is vziw nog niet ingegaan (in ieder geval niet voor alle retailers).
Ik heb totaal gemist dat hij zijn bundel in 2009 had aangepast ;)
En mijn 1 januari sloeg ook op 1 januari jl. Heb ging me er ook meer om dat je gelijk alles af deed als "onzin", kwam erg aso over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Kun je mij je mobiele nummer en geboortedatum eens doorsturen (ik kan er verder niets mee, wees niet bang ;) ) ? Als het goed is kun je mij een bericht sturen, kijk ik het even voor je na.

Voor zover ik nu kan bepalen val je wel onder de nieuwe Eindeloos Online bundel maar val je niet onder de nieuwe Bel & SMS bundel (dus nog gewoon 25 cent per minuut buiten de bundel).

@Addictive: excuses dat het zo overkwam, dat was niet de bedoeling. Helaas zijn er veel mensen die altijd andere dingen beweren en op internet kun je alles opzoeken: hierdoor vervuilt het internet. Het was niet de bedoeling om je tegen het been te stoten!

[ Voor 25% gewijzigd door Arjan90 op 09-01-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online
Mmm waarom lukt mij een bericht sturen niet? :? * ManiacsHouse = }:O

Hoe zit dat nu eigenlijk met de snelheid? Met een speedtest haal ik 29kbps. Is dat niet rete-traag?

[ Voor 61% gewijzigd door ManiacsHouse op 09-01-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Je moet bij je instellingen/profiel Direct Messages aanzetten ;) Anders kun je niet versturen/ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online
Ben er inmiddels achter met hulp van Sp!tF!re en zowaar een mail van Hi zelf (binnen 24 uur _/-\o_ )
Ik val nog steeds onder de oude voorwaarden. Ook met het Internet. Deze heeft weliswaar 2009 maar er gelden nog steeds de oude voorwaarden. Dus ook de lage snelheid. :( Overigens wist de medewerker van Hi mij te vertellen dat de snelheid wel omhoog gaat t.z.t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik in ieder geval wél weet is dat ze bij kpn niet perse jouw eindeloos online bundel hoeven te veranderen. Ze kunnen in hun MOL-systeem kiezen of je van bel en sms bundel wilt veranderen en/of van GPRS-bundel. In principe hebben ze dus ongevraagd jou contract gewijzigd in iets waar jij niet om hebt gevraagd. Aan de andere kant weet ik niet of het in de kleine lettertjes staat dat ze daar gewoon het recht toe hebben.
Ik zou gewoon even KPN bellen alhoewel ik niet vermoed dat zij eventuele fouten die kunnen leiden tot contractontbinding zo 1 2 3 zullen toegeven. Gewoon eerst vragen of het mogelijk is om van Bel&sms bundel te wijzigen zonder van interbundel te wijzigen, zeggen ze ja, haak dan daar op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online
Wat ik al eerder aangaf zit ik niet op een andere contract. Maar het blijft een vage bedoeling.
Pagina: 1