Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Met de vele aankondigingen van Tablet PCs om de CES, zat ik te denken dat dit een groei kan opleveren voor interactieve (online) magazines zoals www.alttime.nl

Probleem is dat het natuurlijk meer kosten meeneemt dan standaard papieren magazines met al die animaties. Hoe zou dit kosten effectief kunnen worden opgelost?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Misschien door productie en transportkosten te verlagen? Zoals print, inkt, en natuurlijk ook het vervoer. Of door een grotere doelgroep aan te spreken met gelijk blijvende transportkosten.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Inderdaad, groter afzetgebied, minder distributie en publicatiekosten. Ik denk dat het goedkoper is, voor gewone bladen hebben ze ook designmensen nodig. De animaties zijn gewoon content dus ipv mensen die content schrijven hebben ze mensen nodig die animaties kunnen maken.

[edit]Maar eh, even gekeken. Dit is gewoon een online reclamefolder van Alternate, geen magazine :p

Het is ook niet heel nieuw, in de hype (10 jaar geleden) probeerde Bitmagic iets dergelijks met animaties. Die wilden geld verdienen met reclames (wat niet is gelukt)

[ Voor 33% gewijzigd door Marzman op 09-01-2010 00:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.