Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• y0sh1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06-2023
Hoy

Mijn vader werkt bij ups nu had hij aan mij gevraagt om een gps te zoeke waar je ongeveer 50 adressen kunt ingeven en dan de snelste route uitkomt. Maar vind er zelf geen eentje hopelijk kunnen jullie mij helpen
alvast bedankt yoshi

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit heet het handelsreizigersprobleem. Google eens op deze term en je vindt bijvoorbeeld http://www.routexl.nl/ waarmee je het online kan doen. Een losse GPS tool hiervoor ken ik echter niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Wolly op 08-01-2010 23:19 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
y0sh1 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:12:
Mijn vader werkt bij ups nu had hij aan mij gevraagt om een gps te zoeke waar je ongeveer 50 adressen kunt ingeven en dan de snelste route uitkomt. Maar vind er zelf geen eentje hopelijk kunnen jullie mij helpen
alvast bedankt yoshi
Geef aub nog even aan waar je zelf reeds naar hebt gezocht en met welk resultaat. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• msteer
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 10:41
Hé, wat leuk dat mijn routeplanner voor meerdere adressen (routexl) hier genoemd wordt. Die heb ik idd gemaakt omdat ik ook geen makkelijke gratis online ritplanner kon vinden. Gat in de markt dus. Als je meer wilt weten Yoshi dan vraag je maar.

Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen